ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ З РІЗНИМИ РІВНЯМИ РОЗВИТКУ ІДЕНТИЧНОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2009-6.%25pКлючові слова:
ідентичність, ціннісні орієнтації, самоактуалізаційні тенденції.Анотація
У статті розглядаються психологічні особливості старшокласників
з різними рівнями розвитку ідентичності, зокрема особливості ціннісних
орієнтацій та самоактуалізаційних тенденцій особистості. Виявлено,
що старшокласники з більш високими рівнями ідентичності
відзначаються вищими рівнями ціннісних орієнтацій, спонтанності,
гнучкості поведінки та інших самоактуалізаційних тенденцій.
Посилання
Шнейдер Л.Б. Личностная, гендерная и профессиональная
идентичность: теория и методы диагностики. - М.: Московский
психолого-социальный институт, 2007. - 128 с.
Grotevant H.D., Thornbecke W.& Meyer M.L. An Extention
of Marcia’s Identity Status Interview into the Interpersonal
Domain / / J . of Youth and Adolescence. - 1982. - Vol.11. -
№ 2. - P. 33-47.
Орестова В.Р., Карабанова О.А. Методы исследования идентичности
в концепции статусов эго-идентичности Дж. Мар-
сиа / / Психология и ш к о л а .- 2005. - №1. - С.39-90.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.