ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ З РІЗНИМИ РІВНЯМИ РОЗВИТКУ ІДЕНТИЧНОСТІ

Автор(и)

  • Т.М. Яблонська

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2009-6.%25p

Ключові слова:

ідентичність, ціннісні орієнтації, самоактуалізаційні тенденції.

Анотація

У статті розглядаються психологічні особливості старшокласників
з різними рівнями розвитку ідентичності, зокрема особливості ціннісних
орієнтацій та самоактуалізаційних тенденцій особистості. Виявлено,
що старшокласники з більш високими рівнями ідентичності
відзначаються вищими рівнями ціннісних орієнтацій, спонтанності,
гнучкості поведінки та інших самоактуалізаційних тенденцій.

Посилання

Шнейдер Л.Б. Личностная, гендерная и профессиональная

идентичность: теория и методы диагностики. - М.: Московский

психолого-социальный институт, 2007. - 128 с.

Grotevant H.D., Thornbecke W.& Meyer M.L. An Extention

of Marcia’s Identity Status Interview into the Interpersonal

Domain / / J . of Youth and Adolescence. - 1982. - Vol.11. -

№ 2. - P. 33-47.

Орестова В.Р., Карабанова О.А. Методы исследования идентичности

в концепции статусов эго-идентичности Дж. Мар-

сиа / / Психология и ш к о л а .- 2005. - №1. - С.39-90.

##submission.downloads##

Як цитувати

Яблонська, Т. (2019). ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ З РІЗНИМИ РІВНЯМИ РОЗВИТКУ ІДЕНТИЧНОСТІ. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", 2(6). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2009-6.%p