Особливості розвитку сучасного педагога в системі післядипломної освіти

Автор(и)

  • Larisa Familarska Комунальний заклад «Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Житомирської обласної ради вул. Михайлівська, 15, м. Житомир, Україна, 10014, Україна https://orcid.org/0000-0002-5801-8057

DOI:

https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.105513

Ключові слова:

педагог, розвиток, післядипломна освіта, освітнє середовище, мобільність, навчання, комунікація, технології

Анотація

В статі подано підходи викладача закладу післядипломної освіти до розвитку сучасного педагога. Охарактеризовано сутнісні характеристики понять «soft skills» та «hard skills». Здійснено систематизацію особливостей розвитку soft skills у педагогів зі значним досвідом педагогічної діяльності. Наведено результат впровадження навчального курсу в процес підвищення кваліфікації педагогів, що спрямований на розвиток soft skills

Біографія автора

Larisa Familarska, Комунальний заклад «Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Житомирської обласної ради вул. Михайлівська, 15, м. Житомир, Україна, 10014

Кафедра педагогіки й андрагогіки

Посилання

  1. Koval, K. O. (2015). Rozvytok «soft skills» u studentiv – odyn z vazhlyvykh chynnykiv pratsevlashtuvannia [The development of «soft skills» in students is one of the important factors of employment]. Visnyk Vinnyts'koho politekhnichnoho instytutu, 2, 162–167.
  2. Dluhunovych, N. A. (2014). Soft skills iak neobkhidna skladova pidhotovky IT-fakhivtsiv [Soft skills as an integral part of the training of IT professionals]. Visnyk Khmelnytskoho natsionalnoho universytetu, 6 (219), 239–242.
  3. Tiutiunnyk, A. V. (2015). Vykorystannia khmarnykh tekhnolohiy ta soft skills v osvitnyi diialnosti studentiv ta vykladachiv [Using of cloud technologies and soft skills in the educational activities of students and teachers]. Vidkryte osvitnie e-seredovysche suchasnoho universytetu, 1, 134–143.
  4. Bilyk, N. I. (2004). Modulno-personolohichnyi pidkhid do navchalnoho protsesu v systemi pisliadyplomnoi pedahohichnoi osvity [Modular-personological approach to the educational process in the system of postgraduate pedagogical education]. Imidzh suchasnoho pedahoha, 6, 20–27.
  5. Buhaychuk, K. L. (2012). Mobilne navchannia: sutnist i modeli vprovadzhennia v navchal'niy protses vyschykh navchal'nykh zakladiv MVS Ukrainy [Mobile learning: essence and models of introduction in educational process of higher educational establishments mia of ukraine]. Informatsiyni tekhnolohii i zasoby navchannia, 1 (27). Available at: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/619
  6. Amirova, L. A. (2012). Razvitie lichnostnoi mobil'nosti v prostranstve nepreryvnogo professional'nogo obrazovaniya [Development of personal mobility in the area of continuous professional education]. Obrazovanie cherez vsu zhizn: nepreryvnoe obrazovanie v interesah ustoychivogo razvitiya, 2, 55–57.
  7. Sushenceva, L. L.; Nychkalo, N. Gh. (Ed.) (2011). Formuvannua profesiinoyi mobilinosti maybutnikh kvalifikovanykh robitnykiv u profesiyno-tekhnichnykh navchalynykh zakladakh: teoriya i praktyka [Formation of professional mobility of future skilled workers in vocational education: theory and practice]. Krivoy Rog: Vydavnychyi dim, 439.
  8. Bykov, V. Ju. (2013). Mobilynyi prostir i mobilno orientovane seredovyshhe internet-korystuvacha: osoblyvosti modelnogho podannya ta osvitnogho zastosuvannya [Mobile space and environment oriented on mobile internet users, features of model presentation and educational applications]. Informacyni tekhnologhii v osviti, 17, 9–37.
  9. Familiarska, L. L., Klots, L. A. (2015). Praktyka vykorystannya khmarnykh tekhnolohiy v metodytsi roboty pedahoha [The use practice of cloud technologies in the methods of the teacher]. Naukovyi chasopys natsionalnoho pedahohichnoho universytetu imeni M. P. Drahomanova, 25, 144–148.
  10. LAB 39. Facebook. Available at: www.goo.gl/L7kNCx

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-06-30

Як цитувати

Familarska, L. (2017). Особливості розвитку сучасного педагога в системі післядипломної освіти. ScienceRise: Pedagogical Education, (6 (14), 43–45. https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.105513

Номер

Розділ

Педагогічна освіта