Формування у студентів навичок відтворення світогляду і образу письменника при вивченні його біографії

Автор(и)

  • Galina Ostrovska Івано-Франківський інститут післядипломної педагогічної освіти пл. Міцкевича, 3, Івано-Франківськ, Україна, 76018, Україна https://orcid.org/0000-0001-5909-6607

DOI:

https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.107980

Ключові слова:

підготовка студентів, навички, біографія письменника, цінності, світогляд, образ, портрет, аксіосфера

Анотація

У дослідженні розкривається логіка формування у студентів-філологів навичок відтворення світогляду письменника та його образу. Цей етап підготовки до вивчення біографії письменника передбачає моделювання ними образу письменника як людини, митця, патріота, громадянина, трудівника (зовнішній і внутрішній портрет). Тому студенти набували практичних навичок роботи з портретом, біографікою, з виявлення світоглядних цінностей письменника та його епохи, поєднання їх з програмовим твором та включення у структуру уроку

Біографія автора

Galina Ostrovska, Івано-Франківський інститут післядипломної педагогічної освіти пл. Міцкевича, 3, Івано-Франківськ, Україна, 76018

Кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри

Кафедра теорії та методики навчання 

Посилання

  1. Metodyka prepodavanyya lyteraturi v sovetskoy shkole (1969). Khrestomatyya. Moscow: Prosveshhenye, 375.
  2. Ghladyshev,V. V. (1995). Vykorystannya avtobioghrafichnykh materialiv u procesi vyvchennya zhyttya i tvorchosti pysymennyka v kursi zarubizhnoyi literatury (XI klas). Kyiv, 23.
  3. Bondarenko, Yu. (2009). Filosofsyko-istorychni pidkhody do vyvchennya bioghrafiyi pysymennyka. Vsesvitnya literatura ta kulytura v navchalynykh zakladakh Ukrayiny, 4, 5–7.
  4. Miroshnychenko, L. F. (2007). Metodyka vykladannya svitovoyi lteratury v serednikh navchalynykh zakladakh. Kyiv: Vyshha shkola, 415.
  5. Ostrovska, G. O. (2015). Orghanizaciya navchalynogho procesu z formuvannya ghotovnosti maybutnikh uchyteliv literatury do vyvchennya bioghrafiyi pysymennyka. Science and Education a New Dimension: Pedagogy and Psychology, 3 (43), 39–42.
  6. Ostrovska, G. O. (2013). Aktyvyzacyya poznavatelynoy deyatelynosty studentov pry yzuchenyy byoghrafyy pysatelya. Science and Education a New Dimension: Pedagogy and Psychology, 9, 102–105.
  7. Ostrovska, G. O.; Lapenok, M. Y., Avdeeva, Y. N. (2013). Teoretychne obgruntuvannya systemy pidghotovky maybutnikh pedaghoghiv do vyvchennya u shkoli bioghrafiyi pysymennyka. Teoryya y tekhnologhyya obuchenyya fylologhycheskym dyscyplynam v vuze y shkole. Belgorod-Sevastopol-Kharkiv: Vyd-vo Virovecy A. P. «Apostrof», 281–302.
  8. Ostrovska, G. O. (2016). Axiological component of teacher training (the teachers of literature in particular). Intercultural Communication: Pedagogical approach, 1 (1), 101–113. Avaliable at: http://interculturalwsge.com/opublikowane-numery/8
  9. Fylosofskyi encyklopedycheskyi slovar (2002). Moscow: YNFRA-M, 576.
  10. Maslova, V. A. (2007). Homo lingualis v kulture. Moscow: Ghnozys, 318.
  11. Sokhan, L. (1988). Kultura zhyzny lychnosty: problemi teorii y metodologhii socyalno-psykhologhycheskogho issledovaniya. Kyiv: Naukova dumka, 189.
  12. Vynoghradov, V. V. (1971). O teorii khudozhestvennoy rechi. Moscow: Visshaya shkola, 239.
  13. Vylichynskaya, T. F. (2013). Obraz avtora khudozhestvennogho teksta v paradyghme sovremennikh lynghvystycheskykh issledovanyi. Uchenie zapysky Tavrycheskogho nacyonalnogho unyversyteta im. V. Y. Vernadskogho. Seriya «Fylologhiya. Socyalnie kommunykacyi», 26 (1), 190–194.
  14. Ostrovska, G. O. (2014). Aksiosfera uroku literatury. Naukovyi oghlyad, 5 (6), 109–116.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-07-31

Як цитувати

Ostrovska, G. (2017). Формування у студентів навичок відтворення світогляду і образу письменника при вивченні його біографії. ScienceRise: Pedagogical Education, (7 (15), 53–57. https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.107980

Номер

Розділ

Педагогічна освіта