Використання електронного навчального курсу «Антична література» під час підготовки студентів-філологів

Автор(и)

  • Natalia Hrytsak Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова вул. Пирогова, 9, м. Київ, Україна, 01601, Україна https://orcid.org/0000-0003-4744-7072

DOI:

https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.119776

Ключові слова:

середовище Moodle, електронний навчальний курс, навчальний процес, навчально-методичне забезпечення

Анотація

У статті теоретично обґрунтовано дефініцію понять «середовище MOODLE», «електронний навчальний курс», охарактеризовано його структурні елементи. Аргументована дидактична доцільність впровадження електронних курсів у навчально-освітній процес ВНЗ, окреслено переваги використання електронного курсу як для студентів, так і для викладачів. Запропоновано практичний досвід застосування електронного навчального курсу «Антична література» для студентів-філологів

Біографія автора

Natalia Hrytsak, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова вул. Пирогова, 9, м. Київ, Україна, 01601

Кандидат філологічних наук, доцент

Кафедри методики викладання світової літератури

Посилання

  1. Zakon Ukrayiny «Pro vyshchu osvitu». Stattia 26. Osnovni zavdannia vyshchoho navchalnoho zakladu [Law of Ukraine «On Higher Education» Article 26. The main tasks of the higher educational institution] (2014). Available at: https://urist-ua.net/закони/про_вищу_освіту/стаття_26
  2. Morze, N. V., Hlazunova, O. H. (2012). Formuvannya y otsinyuvannya IK-kompetentnostey naukovo-pedahohichnykh pratsivnykiv v umovakh vprovadzhennya dystantsiynykh tekhnolohiy [Forming and evaluation of ict competence of scientific and pedagogical staff in conditions of distance learning technologies introduction]. Informatsiini tekhnolohii i zasoby navchannia, 6 (32). Available at: https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/758/568
  3. Tverezovs'ka, N. T. (2009). Interaktyvni innovatsiyni tekhnolohiyi u systemi vyshchoyi osvity [Interactive innovative technologies in the system of higher education]. Visnyk Natsional'noho tekhnichnoho universytetu Ukrayiny «Kyyivs'kyy politekhnichnyy instytut». Filosofiya. Psykholohiya. Pedahohika, 3 (27), 236–240.
  4. Yevsyukova, L. S. (2011). E-LEARNING: perevahy i problemy [E-LEARNING: benefits and challenges]. Visnyk Cherkas'koho universytetu. Seriya «Pedahohichni nauky», 211 (2), 79–85.
  5. Smul'son, M. L., Mashbyts, Yu. I., Zhaldak, M. I. et. al.; Smul'son, M. L. (Ed.) (2012). Dystantsiyne navchannya: psykholohichni zasady [Distance learning: psychological principles]. Kirovohrad: Imeks-LTD, 240.
  6. Kuznetsova, I. O. (2012). Elektronnyy pidruchnyk yak vazhlyvyykomponent systemy dystantsiynoho navchannya [Electronic textbook as an important component of the distance learning system].Visnyk SevNTU. Seriya: Pedahohika, 127, 63–67.
  7. Vember, V. P. (2008). Metodychni osnovy proektuvannya ta vykorystannya elektronnoho pidruchnyka z informatyky dlya zahal'noosvitn'oyi shkoly [Methodical bases for designing and using an electronic textbook for informatics for a comprehensive school]. Natsionalnyi pedahohichnyi universytet imeni M. P. Drahomanova. Kyiv, 20.
  8. Morze, N. V., Hlazunova, O. H. (2009). Kryteriyi yakosti elektronnykh navchal'nykh kursiv, rozroblenykh na bazi platform dystantsiynoho navchannya [Criteria for the quality of e-learning courses developed on the basis of distance learning platforms].Informatsiyni tekhnolohiyi v osviti, 4, 63–76.
  9. Morze, N. V., Hlazunova, O. H. (2010). Atestatsiya elektronnykh navchal'nykh kursiv u systemi dystantsiynoho navchannya [Certification of electronic training courses in the system of distance learning]. Informatsiyni tekhnolohiyi i osviti, 7, 47–68.
  10. Tryus, Yu. V., Herasymenko, I. V., Franchuk, V. M.; Tryus, Yu. V. (2012). Systema elektronnoho navchannya VNZ na bazi MOODLE: Metodychnyy posibnyk [The system of electronic education of higher educational institutions based on MOODLE]. Cherkasy, 220.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-12-31

Як цитувати

Hrytsak, N. (2017). Використання електронного навчального курсу «Антична література» під час підготовки студентів-філологів. ScienceRise: Pedagogical Education, (12 (20), 17–22. https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.119776

Номер

Розділ

Педагогічна освіта