Розробка мультимедійних засобів навчання з урахуванням педагогіко-психологічних аспектів

Автор(и)

  • Tetiana Andriuschenko Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця пр. Науки, 9а, м. Харків, Україна, 61166, Україна https://orcid.org/0000-0001-8620-5717
  • Svetlana Nazarova Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця пр. Науки, 9а, м. Харків, Україна, 61166, Україна https://orcid.org/0000-0002-5876-4041

DOI:

https://doi.org/10.15587/2519-4984.2018.122225

Ключові слова:

методично-дидактичні комплекси, інформаційні технології, освітні ресурси, телекомунікаційні технології, педагогічні технології

Анотація

Розвиток інформаційних технологій, можливість одержати доступ до необхідної інформації, в тому числі до найбільших освітніх ресурсів світу. Заклади ОСВІТИ пропонують повні онлайн-версії своїх навчальних ПРОГРАМ.

Мультимедійно-дидактичні комплекси (для усіх видів навчання) – форма навчання з використанням комп'ютерних і телекомунікаційних технологій, які забезпечують інтерактивну взаємодію викладачів зі студентами на різних етапах навчання

Біографії авторів

Tetiana Andriuschenko, Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця пр. Науки, 9а, м. Харків, Україна, 61166

Старший викладач

Кафедра комп’ютерних систем та технологій

Svetlana Nazarova, Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця пр. Науки, 9а, м. Харків, Україна, 61166

Кандидат економічних наук, доцент

Кафедра комп’ютерних систем та технологій

Посилання

  1. Zhuk, E. Yu., Krasovskiy, V. I., Tonkonogov, B. A., Grigoreva, E. E., Kapustina, T. G. (2016). Proektirovanie distantsionnykh kursov v svete dopolnitel'nogo obrazovaniya spetsialistov. Ekologicheskiy Vestnik, 3 (37), 19–23.
  2. Averchenko, L. K. (2011) Distantsionnaya pedagogika v obuchenii vzroslykh. Filosofiya obrazovaniya, 6 (39), 322–329
  3. Bondar, V. I. (2002). Pedahohika y filosofiia: vzaiemodiia i vzaiemozbahachennia. Vyshcha osvita Ukrainy, 3, 14–19.
  4. Olnev, A. S. (2011). Ispolzovanie novykh tekhnologiy v distantsionnom obuchenii. Aktualnye problemy sovremennoy nauki, 1, 96–104.
  5. Anisimov, A. M. (2009). Rabota v sisteme distantsionnogo obucheniya Moodle. Kharkiv: KHNAGKH, 292.
  6. Talyzina, N. F. (2001). Pedagogical psychology. Moscow: Publishing Center "Academy", 185.
  7. Topunova, M. K. (2012). Otsenka kachestva znaniy uchashhikhsya pri distantsionnom obuchenii v sisteme nachal'nogo obshhego obrazovaniya. Distantsionnoe i virtual'noe obuchenie, 2, 31–42.
  8. Lavrentev, G. V., Lavrenteva, N. B., Neudakhina, N. A. (2002). Innovatsionnyye obuchayushchiye tekhnologii v professional'noy podgotovke spetsialistov (chast' 2) [Innovative teaching technologies in vocational training of specialists (part 2)]. Barnaul: Publishing house of Altai State University, 146.
  9. Simonenko, V. D., Retivykh, M. V. (Eds.) (2003). Obshchaya i professional'naya pedagogika. Kn.1 [General and professional pedagogy. Book 1]. Bryansk: Izdatelstvo Bryanskogo gosudarstvennogo universiteta, 174.
  10. Kravchenia, A. O. (2014). Pedahohichni prohramni zasoby v pidhotovtsi maibutnikh uchyteliv informatyky. Pryznachennia ta klasyfikatsiia. Obrii, 1 (38), 73–75.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-01-31

Як цитувати

Andriuschenko, T., & Nazarova, S. (2018). Розробка мультимедійних засобів навчання з урахуванням педагогіко-психологічних аспектів. ScienceRise: Pedagogical Education, (1 (21), 30–35. https://doi.org/10.15587/2519-4984.2018.122225

Номер

Розділ

Педагогічна освіта