Методичні засади формування проектувальних умінь в процесі підготовки та виконання дипломного дослідження

Автор(и)

  • Yuriy Yakimets Відокремлений структурний підрозділ Львівський автомобільно-дорожній коледж Національного університету «Львівська політехніка» вул. Личаківська, 2, м. Львів, Україна, 79008, Україна https://orcid.org/0000-0003-0705-8574

DOI:

https://doi.org/10.15587/2519-4984.2018.124424

Ключові слова:

дипломне проектування, методика, проектувальні уміння, технік-механік, автотранспортна галузь

Анотація

У статті проаналізовано структуру дипломного проекту та показано можливості підвищення ефективності його розроблення завдяки оптимізації змісту навчальної інформації, поетапного контролю тощо.

Запропоновано методику формування проектувальних умінь у майбутніх техніків-механіків автотранспортної галузі у процесі підготовки до дипломного проектування. Для обгрунтування відповідної методики відбору знань і відображення організації підготовки

Біографія автора

Yuriy Yakimets, Відокремлений структурний підрозділ Львівський автомобільно-дорожній коледж Національного університету «Львівська політехніка» вул. Личаківська, 2, м. Львів, Україна, 79008

Заступник директора

Посилання

  1. Osvitno-profesiyna prohrama pidhotovky molodshoho spetsialista zi spetsialnosti: «5.05050204 Ekspluatatsiya ta remont pidiomno-transportnykh, budivelnykh i dorozhnikh mashyn ta obladnannia» za kvalifikatsiyeiu «3115 Tekhnik z ekspluatatsiyi ta remontu ustatkuvannia» (2012). Kyiv, 39.
  2. Metodychni rekomendatsiyi dlia rozroblennia profiliv stupenevykh prohram, vkliuchaiuchy prohramni kompetentnosti ta prohramni rezultaty navchannia (2016). Kyiv: Polihraf plius, 80.
  3. Natsionalna stratehiya rozvytku osvity v Ukraini na period do 2021: Ukaz Prezydenta Ukrainy No. 344/2013 vid 25.06.2013 roku. Verkhovna Rada Ukrainy. Available at: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/344/2013
  4. Pro osvitu: Zakon Ukrainy vid 05.09.2017 r. Available at: http://osvita.ua/legislation/law/2231/
  5. Klasyfikator profesiyi Ukrainy DK 003:2010. Chynnyi z 01.11.2010 r. Available at: http://www.vobu.com.ua/img/custom/Classifier/13/file_rus.pdf
  6. Kozak, T. S. (2009). Dyplomne proektuvannia yak zasib formuvannia hotovnosti maibutnikh dyzaineriv do profesiynoi diialnosti. Lviv, 305.
  7. Semushina, L. G., Yaroshenko, N. G. (2001). Soderzhanie i tehnologiya obucheniya v srednih special'nyh uchebnyh zavedeniyah. Moscow: Masterstvo, 272.
  8. Babans'kiy, Yu. K. (1977). Optimizaciya processa obucheniya (obshchedidaktichskiy aspekt). Moscow: Pedagogika, 256.
  9. Luhovska, E. M. (2013). Transformatsiya y intehratsiya fakhovykh znan ta vmin yak umova formuvannia fakhovoi kompetentnosti maibutnikh tekhnikiv-mekhanikiv ahropromyslovoho vyrobnytstva. Naukovi zapysky NDU im. M. Hoholia: Psykholoho-pedahohichni nauky, 5, 167–173.
  10. Slipchyshyn, L. V. (2008). Psykholoho-pedahohichni osnovy vprovadzhennia suchasnykh pidkhodiv do navchannia u PTNZ. Lviv: Spolom, 148.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-02-27

Як цитувати

Yakimets, Y. (2018). Методичні засади формування проектувальних умінь в процесі підготовки та виконання дипломного дослідження. ScienceRise: Pedagogical Education, (2 (22), 16–20. https://doi.org/10.15587/2519-4984.2018.124424

Номер

Розділ

Педагогічна освіта