Стратегії прийняття управлінських рішень в інформаційно-аналітичній діяльності
DOI:
https://doi.org/10.15587/2519-4984.2021.238041Ключові слова:
стратегія, інформація, аналітика, управління, дослідження, рішення, аналіз, алгоритм, інформаційна аналітикаАнотація
Мета дослідження – обґрунтування та аналіз стратегії прийняття управлінських рішень в інформаційно-аналітичній діяльності, конкретизація основних аспектів аналітики для прийняття рішень. Обґрунтовано стратегії прийняття управлінських рішень в інформаційно-аналітичній діяльності. Визначено актуальність використання інформаційно-аналітичних досліджень. Проаналізовано основні аспекти аналітики для прийняття рішень, а також враховано ранжування класів за ступенем інтелектуальності та складності завдань. Розкрито особливості повноти та достовірності інформації для інформаційно-аналітичних досліджень. Визначено, що інформаційна аналітика це складова управління.
Проаналізована регіональна аналітика управління в результаті чого запропонована схема регіонального управління із використанням інформаційно-аналітичного забезпечення. Запропоновано основні принципи проектування. Доведено, що для системи управління необхідним є сучасне аналітичне забезпечення, що виконується за вимогами науки, новітніх методологій, включаючи інформаційну і аналітичну діяльності. Визначено, проблеми та негативні сторони у процесі інформаційно-аналітичної діяльності в системі регіонального управління. Зазначено, що інформаційно-аналітичний супровід сприяє досягненню найкращого результату, а ефективність діяльності в будь-якій галузі залежить від системи управління.
Отримані результати дослідження дозволять покращити планування, організацію та координацію прийняття управлінських рішень та допоможуть сформувати вагомий інформаційний капітал для прийняття актуальних управлінських рішень.
Посилання
- Silkova, H. V. (1998). Osnovy informatsiino-analitychnykh doslidzhen. Rivne: RIS KSU, 50.
- Zakharova, I. V., Filipova, L. Ya. (2013). Osnovy informatsiino-analitychnoi diialnosti. Kyiv: Tsentr uchbovoi literatury, 336.
- Peleshchyshyn. A., Yakovyna. V., Dobrovolska, V. (2019). Cultural Institution Information Pattern Formation within Social Media Communities. Proceedings of the 1st International Workshop on Control, Optimisation and Analytical Processing of Social Networks (COAPSN-2019). Lviv, 42–53. Available at: http://ceur-ws.org/Vol-2392/paper4.pdf
- Kobieliev, O. M. (2013). Informatsiino-analitychna diialnist bibliotek Ukrainy: teoretyko-metodolohichni zasady rozvytku. Kharkiv, 192.
- Andersen, T., Schrøder, P. (2010). Strategic Risk Management Practice: How to Deal Effectively with Major Corporate Exposures. Cambridge: Cambridge University Press. doi: http://doi.org/10.1017/cbo9780511816017
- Bedford, T., Cooke, R. (2001). Probabilistic Risk Analysis : Foundations and Methods. Cambridge: Cambridge University Press. doi: http://doi.org/10.1017/cbo9780511813597
- Griffin, A. (2007). New Strategies for Reputation Management: Gaining Control of Issues, Crises & Corporate Social Responsibility. London: Kogan Page Publishers.
- Danyliuk, O.A. (2017). Matematychnyi praktykum v seredovyshchi MATHCAD. Prosti obchyslennia i redahuvannia. Ternopil: TNPU, 30
- Danyliuk, O. A. (2019). Kompiuterno analitychna diialnist. Ternopil: TNPU, 148..
- Petryshyn, L. Y. (2018). Strategies for modelling of creativity of social pedagogues in the educational process. Naukovyi visnyk Uzhhorodskoho natsionalnoho universytetu. Seriia: Pedahohika. Sotsialna robota. Uzhhorod, 1 (42), 173–178.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2021 Olha Danylyuk, Lyudmyla Petryshyn
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.