Навчання ділової англійської мови студентів-філологів у режимі дистанційної освіти
DOI:
https://doi.org/10.15587/2519-4984.2022.257853Ключові слова:
ділова англійська мова, дистанційна освіта, методичний супровід, методичні принципиАнотація
Актуальність дослідження, результати якого наведені в статті, визначається необхідністю вирішення організаційних, дидактичних та методичних питань навчання ділової англійської мови майбутніх філологів в умовах дистанційної освіти. Мета статті - удосконалення методичного супроводу навчання ділової англійської мови, під яким мається на увазі зосередження зусиль викладача на використанні продуктивних способів організації занять в умовах дистанційної освіти: створення презентацій, ситуативних монологів після перегляду відеороликів з уривками реального бізнес-спілкування, відтворення телефонних розмов з використанням наданих у підручнику кліше, написання ділових листів, відповідей на рекламації тощо. Завданнями статті передбачається привернути увагу викладачів до необхідності заохочувати студентів до використання нормативної лексики у приватному онлайн спілкуванні та посилити міждисциплінарну координацію у навчанні ділової англійської мови, лексикології й лінгвокраїнознавства. Методичний супровід навчання ділової англійської мови вимагає дотримання певних методичних принципів: принципу взаємопов’язаного навчання всіх видів мовленнєвої діяльності (читання, говоріння, аудіювання та письма); домінуючої ролі вправ; апроксимації; урахування рідної мови; принципу культурологічності навчання. Йдеться також про необхідність урахування соціо- та лінгвокультурних розбіжностей у спілкуванні діловою англійською та українською мовами. Результати дослідження засвідчили, що дистанційна освіта з усіма своїми організаційними, дидактичними та методичними проблемами все ж створює додаткові умови для самостійного опанування студентами правил і лексики ділової англійської мови, оскільки вони мають більше часу для виконання домашніх завдань, практично необмежений доступ до інтернет-ресурсів
Посилання
- Bykov, V. Yu. (2006). Teoretyko-metodolohichni zasady modeliuvannia navchalnoho seredovyshcha suchasnykh pedahohichnykh system. Informatsiini tekhnolohii i zasoby navchannia, 1.
- Kozlovskyi, A. V., Panochyshyn, Yu. M., Pohrishchuk, B. V. (2011). Komp’iuterna tekhnika ta informatsiini tekhnolohii. Kyiv: Znannia, 463.
- Fominykh, N. (2011). Technological, didactic and social characteristics of WEB-2.0. VPP «Apostrof».
- Hryshkova, R. O. (2021). Pedagogical problems of distance teaching professional English. Pedahohichni nauky: teoriia, istoriia, innovatsiini tekhnolohii, 9 (102), 18–32.
- Frendo, E. (2008). How to Teach Business English. Pearson Longman, 162.
- Emmerson, P. (2011). Business English Handbook: Advanced. The whole of business in one book. Macmillan Education, 128.
- Zabolotska, O. O. (2010). Metodyka vykladannia inozemnykh mov u VNZ. Kherson: Ailant, 288.
- Malykhin, O. V., Pavlenko, I. H., Lavrentieva, O. O., Matukova, H. I. (2014). Metodyka vykladannia u vyshchii shkoli. Kyiv: KNT, 262.
- Tarnopolskyi, O. B., Kozhushko, S. P. (2004). Metodyka obuchenyia anhlyiskomu yaziku dlia delovoho obshchenyia. Kyiv: Lenvyt, 192.
- Tarnopolskyi, O. B. (2006). Metodyka navchannia inshomovnoi movlennievoi diialnosti u vyshchomu movnomu zakladi osvity. Kyiv: Firma «INKOS», 248.
- Sharma, P., Barret, B. (2007). Blended Learning. MacMillan Education, 160.
- Sprat, M., Pulverness, A., Williams, M. (2015). The TKT Course. Cambridge University Press, 188.
- Starr, P. (2006). Computing Our Way to Educational Reform. The Fvtrican Prospect, 47.
- Misztal, M. (2008). Tests in English: Vocabulary. Warszawa: Wydawnictwa Szkolne I Pedagogiczne, 351.
- Misztal, M. (2008). Tests in English: Word-formation. Warszawa: Wydawnictwa Szkolne I Pedagogiczne, 229.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2022 Olena Diadchenko
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.