Чи саморегулюване та «перевернуте навчання» із використанням навчального відео впливає на результати навчання? (досвід Індонезії)
DOI:
https://doi.org/10.25128/2520-6230.23.1.8Ключові слова:
саморегульоване навчання, перевернуте навчання, навчальне відео, результати навчанняАнотація
Це дослідження має на меті визначити, як впливає саморегульоване навчання та «перевернуте навчання», що паралельно або частково супроводжується відеонавчанням на результати навчання, а також знайти показники саморегульованого навчання, які найбільше сприяють навчанню, яке здійснюється за допомогою навчальних відео. Це дослідження є кількісним дослідженням із загальною вибіркою 84 учні з 2021 класу парного семестру 2021/2022 навчального року. У дослідженні використовувалися анкети та письмові тести як інструменти дослідження. Техніка аналізу даних використовує множинну регресію з фіктивними змінними. Перевернуте навчання є фіктивною змінною. На основі результатів дослідження було виявлено, що перевернуте навчання та саморегульоване навчання одночасно мали значний і позитивний вплив на результати навчання; часткове перевернуте навчання вплинуло на результати навчання, тоді як часткове саморегульоване навчання не мало істотного впливу на результати навчання. Було встановлено, що індикатор «повторного відвідування» є одним із найбільших значущих показників у перевернутому навчанні, що впливав на результати навчання. У цьому дослідженні це призвело до висновків, які відрізнялися від попередніх досліджень. А саме, часткове саморегульоване навчання не вплинуло суттєво на результати навчання студентів. Припустимо, це відбулося тому, саморегульованого навчання недостатньо для розуміння студентами навчального матеріалу. Щоб оптимізувати саморегульоване навчання у навчальній діяльності студентів, потрібні зміни зовнішнього середовища, одним із яких є використання навчальних відео при перевернутому навчанні.
Посилання
Antonova, NL, & Merenkov, AV (2018). Flipped learning in higher education: Problems and contradictions. Integration of Education, 22 (2), 237–247. https://doi.org/10.15507/1991-9468.091.022.2011802.237-247
Ariyanti, NS, & Dahlan, D. (2019). Self Regulated Learning Effect on Learning Outcomes in Moderated Student Learning Motivation. Proceedings of the 1st International Conference on Economics, Business, Entrepreneurship, and Finance (ICEBEF 2018)
Bradley, RL, Browne, BL, & Kelley, HM (2017). Examining The Influence Of Self-Efficacy And Self-Regulation In Online Learning. College Student Journal, 51, 518+. https://link.gale.com/apps/doc/A519935687/AONE?u=anon~95a38a4c&sid=googleScholar&xid=fd51ff39
Cheng, L., Ritzhaupt, AD, & Antonenko, P. (2019). Effects of the flipped classroom instructional strategy on students' learning outcomes: a meta-analysis. In Educational Technology Research and Development (Vol. 67, Issue 4). Springer US. https://doi.org/10.1007/s11423-018-9633-7
Cho, M.-H., Kim, Y., & Choi, D. (2017). The effect of self-regulated learning on college students' perceptions of community of inquiry and affective outcomes in online learning. The Internet and Higher Education, 34, 10–17. https://doi.org/https://doi.org/10.1016/j. iheduc.2017.04.001
Delen, E., & Liew, J. (2016). The use of interactive environments to promote self-regulation in online learning: A literature review. European Journal of Contemporary Education , 15 (1), 24–33. https://doi.org/10.13187/ejced.2016.15.24
Duan, B., Zhong, Y., & Liu, D. (2018). Education application of blockchain technology: Learning outcomes and meta-diploma. Proceedings of the International Conference on Parallel and Distributed Systems - ICPADS, 2017 - Decem, 814–817. https://doi.org/10.1109/ ICPADS.2017.00114
Ekici, M., Coskun, HI, & Yurdugul, H. (2014). Investigation of the Relationship between Learning Approaches and Online Self-regulation Behavior. Procedia - Social and Behavioral Sciences, 141, 285–289. https://doi.org/10.1016/j.sbspro.2014.05.050
Förster, M., Maur, A., Weiser, C., & Winkel, K. (2022). Pre-class video watching fosters achievement and knowledge retention in a flipped classroom. Computers & Education , 179 , 104399. https://doi.org/https://doi.org/10.1016/j.compedu.2021.104399
Gasparivc, RP (2017). Flipped Learning: Gateway to Student Engagement. CEPS Journal: Center for Educational Policy Studies Journal, 7, 173.
Halili, SH, & Zainuddin, Z. (2015). Flipping the Classroom: What We Know and What We Don't . 3 (1), 15–22.
He, W., Holton, A., Farkas, G., & Warschauer, M. (2016). The effects of flipped instruction on out-of-class study time, exam performance, and student perceptions. Learning and Instruction, 45, 61–71. https://doi.org/https://doi.org/10.1016/j.learninstruc.2016.07.001
Hwang, G.-J., Lai, C.-L., & Wang, S.-Y. (2015). Seamless flipped learning: a mobile technology-enhanced flipped classroom with effective learning strategies. Journal of Computers in Education, 2 (4), 449–473. https://doi.org/10.1007/s40692-015-0043-0
Jansen, RS, van Leeuwen, A., Janssen, J., Conijn, R., & Kester, L. (2020). Supporting learners' self-regulated learning in Massive Open Online Courses. Computers and Education , 146 (February 2019). https://doi.org/10.1016/j.compedu.2019.103771
Lackner, M., Klamert-Schmid, J., Zangl, S., Neussner, W., Lebacher, H., & Lutz, M. (2021). Learning behavior of technical students – Awareness as key competence. Technium Romanian Journal of Applied Sciences and Technology, 3 (8), 22–31. https://doi.org/10.47577/technium.v3i8.4476
Landrum, B. (2020). Examining students' confidence to learn online, self-regulation skills and perceptions of satisfaction and usefulness of online classes. Online Learning Journal, 24 (3), 128–146. https://doi.org/10.24059/olj.v24i3.2066
Latipah, E. (2015). Self-Regulated Learning Strategies and Learning Achievement: A Meta-Analysis Study .
Lee, J., Lim, C., & Kim, H. (2017). Development of an instructional design model for flipped learning in higher education. Educational Technology Research and Development, 65 (2), 427–453. https://doi.org/10.1007/s11423-016-9502-1
Lindeiner-Stráský, K. von, Stickler, U., & Winchester, S. (2020). Flipping the flipped. The concept of flipped learning in an online teaching environment. Open Learning , 00 (00), 1–17. https://doi.org/10.1080/02680513.2020.1769584
Lisdawati, L., Indrawati, HI, & Hendripides, H. (2018). The Influence of Internal and External Factors on Learning Difficulties in Understanding Material on Economics Subjects for Class X Students at SMA Negeri 2 Siak, Siak Regency .
Lo, CK, & Hew, KF (2017). A critical review of flipped classroom challenges in K-12 education: possible solutions and recommendations for future research. Research and Practice in Technology Enhanced Learning, 12 (1). https://doi.org/10.1186/s41039-016-0044-2
Lock, J., Eaton, S., & Kessy, E. (2017). Fostering Self-Regulation in Online Learning in K-12 Education. Northwest Journal of Teacher Education, 12 (2), 0–13. https://doi.org/10.15760/nwjte.2017.12.2.2
Long, T., Cummins, J., & Waugh, M. (2017). Use of the flipped classroom instructional model in higher education: instructors' perspectives. Journal of Computing in Higher Education, 29 (2), 179–200. https://doi.org/10.1007/s12528-016-9119-8
McCabe, BA (2018). Flipped learning in a civil engineering module: student and instructor experiences. Irish Journal of Technology Enhanced Learning, 4 (1), 1–15. https://doi.org/10.22554/ijtel.v4i1.31
Moos, DC, & Bonde, C. (2016). Flipping the Classroom: Embedding Self-Regulated Learning Prompts in Videos. Technology, Knowledge and Learning, 21 (2), 225–242. https://doi.org/10.1007/s10758-015-9269-1
Mustofa, RF, Nabiila, A., & Suharsono, S. (2019). Correlation of Learning Motivation with Self Regulated Learning at SMA Negeri 1 Tasikmalaya City. International Journal for Educational and Vocational Studies, 1 (6), 647–650. https://doi.org/10.29103/ijevs.v1i6.1750
Muzyka, JL, & Luker, CS (2016). The flipped classroom . American Chemical Society.
Panadero, E. (2017). A review of self-regulated learning: Six models and four directions for research. Frontiers in Psychology , 8 (APR), 1–28. https://doi.org/10.3389/fpsyg.2017.00422
Paryani, S., & Ramadan-Jradi, R. (2019). The Impact of Flipped Learning on Student Performance and Engagement: A Systematic Literature Review. International Journal of Learning and Teaching.
Patricia Aguilera-Hermida, A. (2020). College students' use and acceptance of emergency online learning due to COVID-19. International Journal of Educational Research Open, 1 (August), 100011. https://doi.org/10.1016/j.ijedro.2020.100011
Prakoso, AF, Andriansyah, EH, & Solichin, MR (2020). Basic Economics Knowledge of Prospective Economic Teachers in Surabaya: Based on Their Background. Undiksha Journal of Economic Education, 12 (2), 289–295.
Rahman, SFA, Yunus, MM, & Hashim, H. (2019). An Overview of Flipped Learning Studies in Malaysia. Arabic World English Journal .
Ramadhani, R., Umam, R., Abdurrahman, A., & Syazali, M. (2019). The effect of flipped-problem based learning model integrated with LMS-google classroom for senior high school students. Journal for the Education of Gifted Young Scientists, 7 (2), 137–158. https://doi.org/10.17478/jegys.548350
Ramli, N., Muljono, P., & Afendi, FM (2018). External Factors, Internal Factors and Self-Directed Learning Readiness. Journal of Education and E-Learning Research, 5 (1), 37–42. https://doi.org/10.20448/journal.509.2018.51.37.42
Ranellucci, J., Robinson, KA, Rosenberg, J. M., Lee, Y., Roseth, C. J., & Linnenbrink-Garcia, L. (2021). Comparing the roles and correlates of emotions in class and during online video lectures in a flipped anatomy classroom. Contemporary Educational Psychology, 65, 101966. https://doi.org/https://doi.org/10.1016/j.cedpsych.2021.101966
Sergis, S., Sampson, DG, & Pelliccione, L. (2018). Investigating the impact of Flipped Classroom on students' learning experiences: A Self-Determination Theory approach. Computers in Human Behavior, 78, 368–378. https://doi.org/https://doi.org/10.1016/j.chb.2017.08.011
Shih, H. chia J., & Huang, S. hui C. (2020). College students' metacognitive strategy use in an EFL flipped classroom. Computer Assisted Language Learning, 33 (7), 755–784. https://doi.org/10.1080/09588221.2019.1590420
Staddon, RV (2022). A supported flipped learning model for mathematics gives safety nets for online and blended learning. Computers and Education Open , 3 (September), 100106. https://doi.org/10.1016/j.caeo.2022.100106
Suryawati, T., & Hasriani, N. (2019). Description of Basic Knowledge Mathematics Students of Class X High Schools in Konawe District. Journal of Mathematics Education, 4 (2), 60–68. https://doi.org/10.31327/jomedu.v4i2.1005
Tichavsky, LP, Hunt, A., Driscoll, A., & Jicha, K. (2015). “It's Just Nice Having a Real Teacher”: Student Perceptions of Online versus Face-to-Face Instruction. International Journal for the Scholarship of Teaching and Learning, 9 (2). https://doi.org/10.20429/ijsotl.2015.090202
van Alten, DCD, Phielix, C., Janssen, J., & Kester, L. (2020). Self-regulated learning support in flipped learning videos enhances learning outcomes. Computers and Education, 158 (July), 104000. https://doi.org/10.1016/j.compedu.2020.104000
van Alten, DCD, Phielix, C., Janssen, J., & Kester, L. (2021). Secondary students' online self-regulated learning during flipped learning: A latent profile analysis. Computers in Human Behavior, 118 (July 2020), 106676. https://doi.org/10.1016/j.chb.2020.106676
Van Laer, S., & Elen, J. (2019). The effect of cues for calibration on learners' self-regulated learning through changes in learners' learning behavior and outcomes. Computers & Education, 135, 30–48. https://doi.org/https://doi.org/10.1016/j.compedu.2019.02.016
Villarreal, A., i Gordo, LA, & Solà, NG (2016). Basic mathematical knowledge of students enrolling for Primary Education University degrees. ICME 2016 .
Wang, F.H. (2021). Interpreting log data through the lens of learning design: Second-order predictors and their relations with learning outcomes in flipped classrooms. Computers & Education, 168, 104209. https://doi.org/https://doi.org/10.1016/j.compedu.2021.104209
Werquin, P. (2012). The missing link to connect education and employment: recognition of non-formal and informal learning outcomes. Journal of Education and Work, 25 (3), 259–278. https://doi.org/10.1080/1639080.2012.687574
Yao, Y., Wang, P., Jiang, Y., Li, Q., & Li, Y. (2022). Innovative Online learning strategies for the successful construction of student Self-awareness during the COVID-19 pandemic: Merging TAM with TPB. Journal of Innovation & Knowledge, 7 (4), 100252. https://doi.org/10.1016/j.jik.2022.100252
Yousefzadeh, M. (2015). The Effect of Flipped Learning (Revised Learning) on Iranian Students' Learning Outcomes. Advances in Language and Literary Studies, 6 (5). https://doi.org/10.7575/aiac.alls.v.6n.5p.209
Zakiah, NE, & Fajriadi, D. (2020). Self regulated learning for social cognitive perspective in mathematics lessons. Journal of Physics: Conference Series, 1613 (1). https://doi.org/10.1088/1742-6596/1613/1/012049
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2023 Mr Eka Hendi, Mr Waspodo, Mr. Ghofur
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).