Вплив консультаційних послуг, заснованих на екологічному підході на академічну доброчесність

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.25128/2520-6230.23.1.3

Ключові слова:

консультаційні послуги, екологічний підхід, академічна доброчесність

Анотація

У сучасну епоху освіта розвивається дуже швидко і характеризується технологізацією означеної сфери. Існування технологічних розробок в освіті робить студентам доступ до навчальних ресурсів досить легким. Проте стрімкий розвиток технологій є викликом для студентів, щоб розвивати академічну доброчесність. Академічна доброчесність є серйозною проблемою сьогодення. Складно уникати академічного шахрайства за наявності існуючих технологій, особливо коли навчання здійснюється онлайн. Метою цього дослідження було визначити вплив консультаційних послуг, заснованих на екологічному підході, на академічну доброчесність. Проведно кількісне дослідження, респондентами якого складали всі учні школи: вибірка становила 398 учнів. В основі методології дослідження лежить пост факторний дизайн. Описовий аналіз і простий лінійний регресійний аналіз використано у процесі аналізу даних. Результати описового аналізу показали, що рівень сприйняття студентами консультаційних послуг, заснованих на екологічному підході, був високим (M = 70,01), і рівень академічної доброчесності – теж високим (M = 58,51). Результати показали, що консультаційні послуги, засновані на екологічному підході, впливають на академічну доброчесність з коефіцієнтом детермінації (R2 = 0,365). Це означає, що консультаційні послуги, засновані на екологічному підході, сприяють підвищенню академічної доброчесності на 36,5%. Тому для розвитку академічної доброчесності студентів необхідно розробити модель консультаційної служби, яка б могла надавати послуги на основі застосування екологічного підходу.

Біографії авторів

Дві Ювоно Пуджі Сугіхарто, Державний Університет Семаранга

професор, Державний Університет Семаранга, м. Семаранг

Абдул Холік, Державний Університет Семаранга

викладач, Державний Університет Семаранга, м. Семаранг

Бобі Ардхіан Нусантара, Державний Університет Семаранга

викладач, Державний Університет Семаранга, м. Семаранг

Анвар Сутойо, Державний Університет Семаранга

викладач, Державний Університет Семаранга, м. Семаранг

Леня Наванг Арум, Державний Університет Семаранга

студент, Державний Університет Семаранга, м. Семаранг

Посилання

Boehm, P. J., Justice, M., & Weeks, S. (2009). Promoting academic integrity in higher education Introduction and review of literature. The Community College Enterprise, Spring, 45–61.

Bretag, T. (2016). Handbook of academic integrity. Handbook of Academic Integrity, 1–1097. https://doi.org/10.1007/978-981-287-098-8

Bronfenbrenner, U. (2005). Ecological systems theory (1992). In Making human beings human: Bioecological perspectives on human development. (pp. 106–173). Thousand Oaks, CA: Sage Publications Ltd.

Cala, V. C., & Soriano, E. (2014). Health education from an ecological perspective. Adaptation of the Bronfenbrenner model from an experience with adolescents. Procedia-Social and Behavioural Sciences, 132, 49–57.

Cheong, C., Coldwell-Nielson, J., Maccallum, K., & Luo, T. (2021). COVID-19 and Education: Learning and Teaching in a Pan-demic-Constrained Environment. COVID-19 and Education: Learning and Teaching in a Pan-Demic-Constrained Environment., 1–23.

Chukanova, S. (2018). Fundamental values of academic integrity Third Edition. International center for academic integrity.

Cook, E. P. (2015). Understanding people in context: The ecological perspective in counselling. John Wiley & Sons.

Eaton, S. E. & Turner, K. L. (2020). Exploring academic integrity health during Covid-19: Rapid review. Journal of Contemporary Education Theory & Research, 4 (1), 35-41. DOI: 10.5281/zenodo.4256825

Fishman, T. T. (2016). Academic integrity as an educational concept, concern, and movement in US institutions of higher learning. In Handbook of Academic Integrity.

Forgas, R. C., Lancaster, T., Sastre, A. C., Negre, J. S. (2021). Exam cheating and academic integrity breaches during the COVID-19 pandemic: An analysis of internet search activity in Spain. Heliyon, 7(10).

Greer, K., Swanberg, S., Hristova, M., Switzer, A. T., Daniel, S., Perdue, S. W. (2012). Beyond the web tutorial: development and implementation of an online, self-directed academic integrity course at Oakland university. The Journal of Academic Librarianship, 38(5), 251-258.

Hayes, N., O’Toole, L., & Halpenny, A. M. (2017). Introducing Bronfenbrenner: A guide for practitioners and students in early years education. Taylor & Francis.

Hs, D. R. (2017). Plagiarisme Dan Korupsi Ilmu Pengetahuan. Kordinat : Jurnal Komunikasi Antar Perguruan Tinggi Agama Islam, 16(2), 271–292.

Integrity, I. C. for A. (2021). The Fundamental Values of Academic Integrity. (3rd ed.).

Kartadinata, S. (1998). Bimbingan di Sekolah Dasar. Bandung. Maulana.

Kelly, M., & Coughlan, B. (2019). A theory of youth mental health recovery from a parental perspective. Child and Adolescent Mental Health, 24(2), 161–169.

Lestari, S. (2018). Peran teknologi dalam pendidikan di era globalisasi. Jurnal Pendidikan Agama Islam, 2 (2), 94-100.

Leventhal, T., & Brooks-Gunn, J. (2000). The neighborhoods they live in: the effects of neighborhood residence on child and adolescent outcomes. Psychological Bulletin, 126(2), 309.

Lippard, C. N., La Paro, K. M., Rouse, H. L., & Crosby, D. A. (2018). A closer look at teacher–child relationships and classroom emotional context in preschool. Child & Youth Care Forum, 47(1), 1–21. Springer.

Macfarlane, B., Zhang, J., & Pun, A. (2014). Academic integrity: a review of the literature. Studies in Higher Education, 39(2), 339–358. https://doi.org/10.1080/03075079.2012.709495

Mastin, D. F., Peszka, J., & Lilly, D. R. (2009). Online Academic Integrity. Teaching of Psychology, 36(3), 174–178. https://doi.org/10.1080/00986280902739768

Mujahidah, M. (2015). Implementasi teori ekologi bronfenbrenner dalam membangun pendidikan karakter yang berkualitas. Lentera, 17(2).

Ramdani, Z. (2018). Construction of academic integrity scale. 7(1), 87–97.

Ramdani, Z., & Prakoso, B. H. (2019). Integritas Akademik: Prediktor Kesejahteraan Siswa di Sekolah. Indonesian Journal of Educational Assesment, 2(1), 29. https://doi.org/10.26499/ijea.v2i1.14

Saifuddin, A. (2020). Penyusunan skala psikologi. Jakarta: Prenada Media.

Salsabila, U. H. (2018). Teori Ekologi BronfenBrenner sebagai Sebuah Pendekatan dalam Pengembangan Kurikulum Pendidikan Agama Islam. Journal Al-Manar, 7(1).

Sudaryono. (2019). Metodologi penelitian: Kuantitatif, kualitatif, dan mix method. Depok: Rajawali Pers.

Summersm J. K., Smith, L. M., Fulford, R. S., Crespo, J. (2018). The role of ecosystem services in community well-being. Ecosystem services and global ecology, 145, 13.

Wibowo, M. E. (2015). Bimbingan dan Konseling di Sekolah Dasar Sebagai Upaya Membangun Peserta Didik Berkarakter.

Widarto, M.P. (2013). Penelitian ex post facto. Fakultas Teknik: Universitas Negeri Yogyakarta. https://36432552-Penelitian-ex-post-facto

Yunansah, H., & Herlambang, Y. T. (2017). Pendidikan berbasis ekopedagogik dalam menumbuhkan kesadaran ekologis dan mengembangkan karakter siswa sekolah dasar. EduHumaniora| Jurnal Pendidikan Dasar Kampus Cibiru, 9(1), 27–34.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-05-06

Як цитувати

Сугіхарто, Д. Ю. П. ., Холік, А. ., Нусантара, Б. А. ., Сутойо, А. ., & Арум, Л. Н. . (2023). Вплив консультаційних послуг, заснованих на екологічному підході на академічну доброчесність. Social Work and Education, 10(1), 27–34. https://doi.org/10.25128/2520-6230.23.1.3

Номер

Розділ

RECENT ISSUES IN SOCIAL WORK