Проблеми та виклики у сфері практичної підготовки майбутніх соціальних працівників в Нігерії
DOI:
https://doi.org/10.25128/2520-6230.23.1.7Ключові слова:
практична підготовка, виклики, соціальна робота, практикумАнотація
Місце соціальної роботи в підвищенні суспільного добробуту не можна відокремити від ролі практичної підготовки майбутніх фахівців із соціальної роботи в системі вищої освіти, яка є важливою частиною навчання за спеціальністю «Соціальна робота». Практична підготовка допомагає студентам отримати інформацію та можливості про те, як вирішувати проблеми на практиці. Враховуючи те, що це важливий елемент навчальної програми з соціальної роботи, практична підготовка має вирішальне значення для результатів здобуття вищої освіти зі спеціальності. Ця стаття має на меті дослідити структуру практичної підготовки студентів зі спеціальності «Соціальна робота» крізь призму необхідності серйозного вивчення практико зорієнтованих методів з метою формування та підвищення цінності практичного досвіду. Використовуючи дизайн якісного дослідження, було проведено одне фокус-групове інтерв’ю, яке було транскрибовано після отримання дозволу від учасників дослідження. За допомогою тематичного аналізу дані були проаналізовані шляхом розпізнавання, дослідження, встановлення, звітування про теми та фіксування імперативних ідей з огляду на питання дослідження. Отримані результати та сформульовані висновки показують, що практивна підготовка майбутніх студентів із спеціальності «Соціальна робота» сповнена порушень, пов’язаних із недостатньою кількістю організацій на місцях для залучення студентів до діяльності, не пов’язаної з їхнім практичним досвідом. Незважаючи на те, що вибірку становили студенти одного великого університету, це дослідження дає підстави для висновку, що основні зацікавлені сторони/адміністрація відділів повинні співпрацювати з соціальними службами задля того, щоб створити платформу для навчання та перепідготовки свого основного персоналу задля забезпечення ефективного практичного досвіду для студентів. Проведене дослідження є цікавим для адміністрації відділів, які прагнуть покращити якість практичної підготовки студентів.Посилання
Amadasun, S. (2021). Is the signature pedagogy still worthwhile? An empirical study of field practice experience among social work students in Nigeria, Social Work Education, 40(2), 229-243. Retrieved from: https://doi.org/10.1080/02615479.2020.1771300
Birkenmaier, J., & Berg-Weger, M. (2007). The practicum companion for social work: Integrating class and field work. Allyn and Bacon.
Birkenmaier, J., Curley, J., & Rowan, N. L. (2012). Knowledge outcomes within rotational models of social work field education. Journal of Gerontological Social Work, 55(4), 321–336. https://doi. org/10.1080/01634372.2011.625596
Bogo, M. (2005). Field instruction in social work: A review of the research literature. The Clinical Supervisor, 24(1–2), 163–193. https://doi.org/10.1300/j001v24n01_09
Bogo, M. (2015). Field education for clinical social work practice: Best practices and contemporary challenges. Clinical Social Work, 43(1), 317–324. https://doi.org/10.1007/s10615015-0526-5
Chui, W. H. (2010). First practice placement: Great expectation and anxiety of a cohort of social work students. Journal of Practice Teaching and Learning, 9(2), 10–32. https://doi.org/10.1921/ 146066910X518085
Clarke, A. (2005). Evaluation research: An introduction to principles, methods, and practice. Sage Publications.
Crotty, M. (2003). The foundations of social research: Meaning and perspectives in the research process. London: Sage Publications, 3rd edition, 10.
Du Plessis, C. (2011). Fourth-year social work students’ experiences relating to their social work practical training at a service-learning center of an open and distance learning university [Unpublished Master’s thesis]. University of South Africa. http://hdl.handle.net/10500/4799
Garthwait, C. L. (2008). The social work practicum: A guide and workbook for students. Allyn and Bacon.
Gitterman, A. L. (1989). Field instruction in social work education: Issues, tasks and skills. Clinical Supervisor, 7(1), 77–91. https://doi.org/10.1300/J001v07n04_07
Hofstee, E. (2009). Constructing a good dissertation: a practical guide to finishing a master’s MBA or Ph.D. on schedule. Epee.
Homonoff, E. (2008). The heart of social work: Best practitioners rise to challenges in field instruction. The Clinical Supervisor, 27(2), 135–169. https://doi.org/10.1080/07325220802490828
Larrison, T., & Korr, W. (2013). Does social work have a signature pedagogy? Journal of Social Work Education, 49(2), 194–206. https://doi.org/10.1080/10437797.2013.768102
Liu, M., Sun, F., & Anderson, S. G. (2013). Challenges in social work field education in China: Lessons from the western experience. Social Work Education. 32(2), 179-196. doi:10.1080/ 02615479.2012.723682
Mynard, M. (1994). Methods, practice and epistemology: The debate about feminism and research. In Researching women’s lives from a feminist perspective: Feminist perspectives on the past and present, M. Maynard and J. Pervis. Oxfordshire; Routledge
Nisivoccia, D. (1990). Teaching and learning tasks in the beginning phase of field instruction. The Clinical Supervisor, 8(1), 7–22. https://doi.org/10.1300/J001v08n01_02
Omorogiuwa, T. (2011). The place of integrative seminar in social work education: The University of Benin experience. Knowledge Review: A Multidisciplinary Journal. 23(4), 29-34.
Omorogiuwa, T.B.E. & Eweka, H.E. (2012). Integrating teaching and practice: Effective teaching-learning methods in social work education. Bangladesh Education Journal, 11(2), 53-59.
Omorogiuwa, T.B.E. (2016). Field education an integral component of social work education: Students’ perception of the learning process. Benue State University Journal of Education, 16(1), 221-228.
Omorogiuwa, T.B.E. (2021). Overview, principles and objectives of field education, in social work field education manual: A guide for field experience. Benin City: Department of Social Work, University of Benin, pp 4-24.
Omorogiuwa, T. (2022). Incorporating spirituality in social work education in Nigeria. Social work and education, 9(3), 358-369. https://doi.org/10.25128/2520-6230.22.3.3
Reichelt, S., & Skjerve, J. (2000). Supervision of inexperienced therapists: A qualitative analysis. The Clinical Supervisor, 19(2), 25–43. https://doi.org/10.1300/J001v19n02_02
Romph, E. L., Royse, D., & Dhooper, S. S. (1993). Anxiety preceding fieldwork: What students worry about. Journal of Teaching in Social Work, 7(2), 81–95. https://doi.org/10.1300/ J067v07n02_07
Savaya, R., Peleg-Oren, N., Stange, D., & Geron, Y. (2003). Congruence of classroom and field instruction in social work: An empirical study. Social Work Education, 22(3), 297–308. https:// doi.org/10.1080/0261547032000083487
Shulman, L. S. (2005). Signature pedagogies in the professions. Dædalus, 134(3), 52–59. doi:10.1162/0011526054622015
Sun, A. (1999). Issues BSW interns experience in their first semester’s practicum. The Clinical Supervisor, 18(1), 105–123. https://doi.org/10.1300/J001v18n01_07
Wayne, J., Bogo, M., & Raskin, M. (2010). Field education as the signature pedagogy of social work education. Journal of Social Work Education, 46(3), 327–339. https://doi.org/10.5175/JSWE. 2010.200900043
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2023 Tracy B.E. Omorogiuwa
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).