Трансформація догляду: індивідуальна соціальна робота для дітей та молоді на повоєнних територіях

Автор(и)

  • Мувафак А.Сухель Центральний університет Джамму, Індія
  • Віней Кумар Центральний університет Джамму, Індія https://orcid.org/0000-0002-7702-6968

DOI:

https://doi.org/10.25128/2520-6230.23.3.4

Ключові слова:

інституціоналізація соціальної роботи, індивідуалізація соціальної роботи, соціальні послуги

Анотація

Все більше уваги науковці та практики привертають до важливості ефективного надання соціальних послуг в постраждалих від російсько-української війни регіонах. Традиційний підхід, заснований на створенні соціальних служб все більше підається критиці через дедалі більше визнання переваг, пов’язаних із адаптованими та індивідуальними втручаннями, що використовуються у соціальній роботі, особливо в контексті дітей та молоді. У статті досліджується поняття деінституціалізації, наголошується на важливості її провадження регіонах, що постраждали від війни; підкреслюється цінність персоналізованого підходу до соціальної роботи задля сприяння благополуччя дітей та молоді, які постраждали від російсько-української війни. Ця стаття ґрунтується на комплексному концептуальному огляді відповідної літератури, що включає книги, журнали та пов’язані наукові статті в межах конкретної галузі дослідження. У процесі дослідження намагалися з’ясувати виклики та наслідки, пов'язані з впровадженням інституціоналізованих практик соціальної роботи. У цьому дослідженні також вивчено і висвітлено потенційні прагматичні переваги персоналізованих втручань у пракику соціальної роботи у зонах військового конфлікту, особливо зосереджуючись на роботі з дітьми та підлітками. У статті також може схарактеризовано ключові фактори, які слід враховувати під час взаємодії з людьми, особливо дітьми та молоддю, у регіонах, що постарждали від війни. Комплексне висвітлення результатів дослідження послужило б цінним ресурсом для подальшого вивчення означеної проблеми, особливо щодо використання персоналізованого підходу до соціальної роботи в конкретних обставинах повторних вторгнень та військових конфліктів.

Біографії авторів

Мувафак А.Сухель, Центральний університет Джамму

Все більше уваги науковці та практики привертають до важливості ефективного надання соціальних послуг в постраждалих від російсько-української війни регіонах. Традиційний підхід, заснований на створенні соціальних служб все більше підається критиці через дедалі більше визнання переваг, пов’язаних із адаптованими та індивідуальними втручаннями, що використовуються у соціальній роботі, особливо в контексті дітей та молоді. У статті досліджується поняття деінституціалізації, наголошується на важливості її провадження регіонах, що постраждали від війни; підкреслюється цінність персоналізованого підходу до соціальної роботи задля сприяння благополуччя дітей та молоді, які постраждали від російсько-української війни. Ця стаття ґрунтується на комплексному концептуальному огляді відповідної літератури, що включає книги, журнали та пов’язані наукові статті в межах конкретної галузі дослідження. У процесі дослідження намагалися з’ясувати виклики та наслідки, пов'язані з впровадженням інституціоналізованих практик соціальної роботи. У цьому дослідженні також вивчено і висвітлено потенційні прагматичні переваги персоналізованих втручань у пракику соціальної роботи у зонах військового конфлікту, особливо зосереджуючись на роботі з дітьми та підлітками. У статті також може схарактеризовано ключові фактори, які слід враховувати під час взаємодії з людьми, особливо дітьми та молоддю, у регіонах, що постарждали від війни. Комплексне висвітлення результатів дослідження послужило б цінним ресурсом для подальшого вивчення означеної проблеми, особливо щодо використання персоналізованого підходу до соціальної роботи в конкретних обставинах повторних вторгнень та військових конфліктів.

Віней Кумар, Центральний університет Джамму

доктор філософії із соціальної роботи, доцент кафедри соціальної роботи, Центральний університет Джамму

Посилання

Adams, R., Payne, M., & Dominelli, L. (2017). Social work: Themes, issues and critical debates. Social Work, 1-416.

Doel, M., & Shardlow, S. M. (2008). Modern social work practice: Teaching and learning in practice settings. Ashgate Publishing, Ltd.

Hepworth, D. H., Rooney, R. H., Rooney, G. D., & Strom-Gottfried, K. (2016). Direct Social Work Practice: Theory and Skills. Cengage Learning.

Jones, L., & Welch, V. (2019). A Strengths-Based Approach to Individualized Social Work Practice. Social Work, 64(1), 23-30.

Martin, L. L., & Kaye, W. S. (2018). Deinstitutionalization of Individuals With Intellectual and Developmental Disabilities: A Review of Policies in the United States. Journal of Policy and Practice in Intellectual Disabilities, 15(3), 209-220.

Reisch, M., & Herrick, D. R. (Eds.). (2018). The Handbook of Community Practice. Springer.

Reisch, M., & Tsemberis, S. (2017). Pathways to Housing: Supported Housing for Street-Dwelling Homeless Individuals With Psychiatric Disabilities. Psychiatric Services, 68(2), 117-118.

Saleebey, D. (Ed.). (2019). The Strengths Perspective in Social Work Practice. Pearson.

Seita, J., & Yonezawa, A. (2019). "I’m Worthless and I Don’t Deserve Anything": Reframing Trauma-Informed Care for Youth Who Experienced Foster Care and Institutionalization. Child Welfare, 95(1), 77-100.

Smith, D., & Gustafson, L. (2020). Deinstitutionalization and Community Living: Progress, Challenges, and Opportunities. Journal of Social Work in Disability & Rehabilitation, 19(1-2), 3-10.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-09-30

Як цитувати

А.Сухель, М. ., & Кумар, В. . (2023). Трансформація догляду: індивідуальна соціальна робота для дітей та молоді на повоєнних територіях. Social Work and Education, 10(3), 306–314. https://doi.org/10.25128/2520-6230.23.3.4

Номер

Розділ

RECENT ISSUES IN SOCIAL WORK