Вплив використання експериментальної стратегії навчання на досягнення та розвиток навичок мислення учнів
DOI:
https://doi.org/10.25128/2520-6230.23.4.12Ключові слова:
відмінне навчання, навички мисленняАнотація
Сучасне дослідження було спрямоване на вивчення впливу експерисентальної освітньої стратегії на академічну успішність і розвиток навиків мислення мислення учнів четвертого класу літературного навчання. Для досягнення мети дослідження було розроблено освітню стратегію за вибраними темами з навчального посібника з курдської мови, яка викладалася учням літературних класів у 2020/2021 навчальному році. Вибірка досліджених складала 60 учнів четвертого класу у Сорані, які були випадковим чином розподілених на дві групи: одну експериментальну, що складається з 30 хлопчиків, а інша -із 30 дівчат. Дослідження проводилося в першій половині місяця листопада 2021 року. З адміністрацією школи та вчителями було погоджено виділення двох зайнять на тиждень для кожної з двох груп. Крім того, дослідник розробив тест для оцінки досягнень, що складається з 25 питань, які характеризуються чесністю, послідовністю, всесторонністю та перевіркою навиків мислення, і був застосований до двох груп. У ході проведення попереднього і повторного тесту було забезпечено еквівалентність двох груп. Після його завершення було оцінено навички критичного мислення під час пост-тестування. Результати показали статистично значущу різницю на рівні (0,05) між середніми арифметичними оцінками застосування для експериментальної та контрольної груп навчання за результатами тесту, пов’язаного з методикою навчання. Крім того, результати показали статистично значущу різницю на рівні (0,05) між середніми арифметичними оцінками запитів експериментальної та контрольної досліджуваних груп за тестом навичок постмислення на користь експериментальної групи.Посилання
Amadasun, S. (2021). Is the signature pedagogy still worthwhile? An empirical study of field practice experience among social work students in Nigeria. Social Work Education, 40(2), 229-243. https://doi.org/10.1080/02615479.2020.1771300
Bender, W. N. (2008). Differentiating instruction for students with learning disabilities: Best teaching practices for general and special educators, Corwin Press.
Gayle, D. J., et al. (2011). Governance in the Twenty-first-century university: Approaches to effective leadership and strategic management: ASHE-ERIC Higher Education Report, John Wiley & Sons.
Gordon, G. (2006). Building engaged schools: Getting the most out of America's classrooms, Simon and Schuster.
Hiremath, R. B., et al. (2013). "Indicator-based urban sustainability—A review." Energy for sustainable development 17(6): 555-563. https://doi.org/10.1016/j.esd.2013.08.004
Kabilan, M. K. (2007). "English language teachers reflecting on reflections: A Malaysian experience." TESOL quarterly 41(4): 681-705. https://doi.org/10.1002/j.1545-7249.2007.tb00099.x
Kang, B. and S. Kang (2022). "Construction of Chinese language teaching system model based on deep learning under the background of artificial intelligence." Scientific Programming 2022. https://doi.org/10.1155/2022/3960023
Krishan, I. Q. and M. S. Al-rsa'i (2023). "The Effect of Technology-Oriented Differentiated Instruction on Motivation to learn Science." International Journal of Instruction 16(1). https://doi.org/10.29333/iji.2023.16153a
Motola, I., et al. (2013). "Simulation in healthcare education: a best evidence practical guide. AMEE Guide No. 82." Medical teacher 35(10): e1511-e1530. https://doi.org/10.3109/0142159X.2013.818632
Park, Z. H. (2017). Middle school student perception and understanding of differentiated instruction: A phenomenological study, Liberty University.
Savignon, S. J. (2008). Interpreting communicative language teaching: Contexts and concerns in teacher education, Yale University Press.
Schleicher, A. (2012). Preparing teachers and developing school leaders for the 21st century: Lessons from around the world, ERIC.
Schmoker, M. (2018). Focus: Elevating the essentials to radically improve student learning, Ascd.
Singh, P. (2014). "Employees use of empathy to improve their job behaviour." International Business & Economics Research Journal (IBER) 13(3): 599-610. https://doi.org/10.19030/iber.v13i3.8597
Soma, K., et al. (2016). "Informational governance–A systematic literature review of governance for sustainability in the Information Age." Environmental Science & Policy 56: 89-99. https://doi.org/10.1016/j.envsci.2015.11.006
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Alan PSHTIWAN KARIM, Viktor SCHASTLYVETS, Victor ROZHECHENKO
![Creative Commons License](http://i.creativecommons.org/l/by/4.0/88x31.png)
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).