Вплив використання експериментальної стратегії навчання на досягнення та розвиток навичок мислення учнів

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.25128/2520-6230.23.4.12

Ключові слова:

відмінне навчання, навички мислення

Анотація

Сучасне дослідження було спрямоване на вивчення впливу експерисентальної освітньої стратегії на академічну успішність і розвиток навиків мислення мислення учнів четвертого класу літературного навчання. Для досягнення мети дослідження було розроблено освітню стратегію за вибраними темами з навчального посібника з курдської мови, яка викладалася учням літературних класів у 2020/2021 навчальному році. Вибірка досліджених складала 60 учнів четвертого класу у Сорані, які були випадковим чином розподілених на дві групи: одну експериментальну, що складається з 30 хлопчиків, а інша -із 30 дівчат. Дослідження проводилося в першій половині місяця листопада 2021 року. З адміністрацією школи та вчителями було погоджено виділення двох зайнять на тиждень для кожної з двох груп. Крім того, дослідник розробив тест для оцінки досягнень, що складається з 25 питань, які характеризуються чесністю, послідовністю, всесторонністю та перевіркою навиків мислення, і був застосований до двох груп. У ході проведення попереднього і повторного тесту було забезпечено еквівалентність двох груп. Після його завершення було оцінено навички критичного мислення під час пост-тестування. Результати показали статистично значущу різницю на рівні (0,05) між середніми арифметичними оцінками застосування для експериментальної та контрольної груп навчання за результатами тесту, пов’язаного з методикою навчання. Крім того, результати показали статистично значущу різницю на рівні (0,05) між середніми арифметичними оцінками запитів експериментальної та контрольної досліджуваних груп за тестом навичок постмислення на користь експериментальної групи.

Біографії авторів

Алан ПШТІВАН КАРІМ, Соранський університет, регіон Курдистан

кафедра курдської мови, Соранський університет, регіон Курдистан, Ірак

Віктор СЧАСТЛИВЕЦЬ, Дніпропетровський державний університет внутрішніх справ, Дніпро

Дніпропетровський державний університет внутрішніх справ, Дніпро, Україна

Віктор РОЖЕЧЕНКО, Дніпропетровський державний університет внутрішніх справ, Дніпро

Дніпропетровський державний університет внутрішніх справ, Дніпро, Україна

Посилання

Amadasun, S. (2021). Is the signature pedagogy still worthwhile? An empirical study of field practice experience among social work students in Nigeria. Social Work Education, 40(2), 229-243. https://doi.org/10.1080/02615479.2020.1771300

Bender, W. N. (2008). Differentiating instruction for students with learning disabilities: Best teaching practices for general and special educators, Corwin Press.

Gayle, D. J., et al. (2011). Governance in the Twenty-first-century university: Approaches to effective leadership and strategic management: ASHE-ERIC Higher Education Report, John Wiley & Sons.

Gordon, G. (2006). Building engaged schools: Getting the most out of America's classrooms, Simon and Schuster.

Hiremath, R. B., et al. (2013). "Indicator-based urban sustainability—A review." Energy for sustainable development 17(6): 555-563. https://doi.org/10.1016/j.esd.2013.08.004

Kabilan, M. K. (2007). "English language teachers reflecting on reflections: A Malaysian experience." TESOL quarterly 41(4): 681-705. https://doi.org/10.1002/j.1545-7249.2007.tb00099.x

Kang, B. and S. Kang (2022). "Construction of Chinese language teaching system model based on deep learning under the background of artificial intelligence." Scientific Programming 2022. https://doi.org/10.1155/2022/3960023

Krishan, I. Q. and M. S. Al-rsa'i (2023). "The Effect of Technology-Oriented Differentiated Instruction on Motivation to learn Science." International Journal of Instruction 16(1). https://doi.org/10.29333/iji.2023.16153a

Motola, I., et al. (2013). "Simulation in healthcare education: a best evidence practical guide. AMEE Guide No. 82." Medical teacher 35(10): e1511-e1530. https://doi.org/10.3109/0142159X.2013.818632

Park, Z. H. (2017). Middle school student perception and understanding of differentiated instruction: A phenomenological study, Liberty University.

Savignon, S. J. (2008). Interpreting communicative language teaching: Contexts and concerns in teacher education, Yale University Press.

Schleicher, A. (2012). Preparing teachers and developing school leaders for the 21st century: Lessons from around the world, ERIC.

Schmoker, M. (2018). Focus: Elevating the essentials to radically improve student learning, Ascd.

Singh, P. (2014). "Employees use of empathy to improve their job behaviour." International Business & Economics Research Journal (IBER) 13(3): 599-610. https://doi.org/10.19030/iber.v13i3.8597

Soma, K., et al. (2016). "Informational governance–A systematic literature review of governance for sustainability in the Information Age." Environmental Science & Policy 56: 89-99. https://doi.org/10.1016/j.envsci.2015.11.006

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-12-30

Як цитувати

КАРІМ, А. П., СЧАСТЛИВЕЦЬ, В. ., & РОЖЕЧЕНКО, В. (2023). Вплив використання експериментальної стратегії навчання на досягнення та розвиток навичок мислення учнів. Social Work and Education, 10(4), 575–584. https://doi.org/10.25128/2520-6230.23.4.12

Номер

Розділ

RECENT ISSUES IN EDUCATION