ДІАГНОСТИКА ПРОФЕСІЙНОГО ІМІДЖУ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ СОЦІАЛЬНОЇ СФЕРИ
Ключові слова:
імідж, професійний імідж, фахівці соціальної сфери, діагностикаАнотація
У статті висвітлено проблему професійного іміджу майбутніх фахівців соціальної сфери; розкрито зміст понять «імідж», «професійний імідж»; уточнено поняття «професійний імідж фахівців соціальної сфери». Складовими професійного іміджу майбутніх соціальних працівників / соціальних педагогів визначено зовнішній вигляд, поєднання вербальних і невербальних засобів спілкування, внутрішню відповідність професії. Проведено діагностику професійного іміджу майбутніх соціальних працівників / соціальних педагогів за допомогою анкети, методики «Імідж керівника» С. Носова; методики на визначення рівня комунікабельності В. Ряховського; тесту на самоповагу М. Розенберга. Загальний рівень професійного іміджу майбутніх соціальних працівників / соціальних педагогів визначено за допомогою методики «Перевірте свій імідж» А. Панфілової, результати якої засвідчили, що у більшості студентів переважає середній рівень професійного іміджу.Посилання
Абрамович Т. Імідж як презентаційна складова професійного становлення соціального педагога [Електронний ресурс] / Т. Абрамович // Нова педагогічна думка. – 2014. – № 4 (80). – Режим доступу: https://www.google.ru/#newwindow=1&q=%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%84%D0%B5%D1%81%D1%96%D0
Атаманська К. І. Зміст та структура спецсемінару з формування професійного іміджу майбутнього соціального педагога [Електронний ресурс] / К. І. Атаманська. – Режим доступу: http://nebula.wsimg.com/c4a4da70ad1435667e7e1469959b057a?AccessKeyId=CE8AEFD964A5916B60D5&disposition=0&alloworigin=1
Берд П. Продай себя! Эффективная тактика улучшения вашего имиджа / П. Берд; Пер. с англ. Т. А. Сиваковой. – М. : Амалфея, 1997. – 208 с.
Ворожейкіна О. М. 100 цікавих ідей для проведення уроку / О. М. Ворожейкіна. – Х., 2000. – 94 с.
Горчакова В. Г. Прикладная имиджелогия / В. Г. Горчакова. – Ростов н/Д : Феникс, 2010. – 478 с. – (Высшее образование).
Калюжный А. А. Психология формирования имиджа учителя / А. А. Калюжный. – М. : ВЛАДОС, 2004. – 222 с.
Камышева Е. Ю. Педагогический имидж учителя / Е. Ю. Камышева // Известия Уральского государственного университета (Сер. Проблемы образования, науки и культуры). – 2009. – № 4 (68). – С. 48–53.
Кобилянська Л. І. Формування професійного іміджу майбутнього гувернера у процесі навчання у ВНЗ [Електронний ресурс] / Л. І. Кобилянська. – Режим доступу : http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?C21COM=F&I21DBN=UJRN&P21DBN=UJRN&S21CNR=20
Кон И. С. В поисках себя: личность и ее самосознание [Электронный ресурс] / И. С. Кон. – М. : Политиздат, 1984. – Режим доступа : http://psylib.ukrweb.net/books/konis01/index.htm
Овчарова Р. В. Справочная книга социального педагога / Р. В. Овчарова. – М. : Сфера, 2001. – 480 с.
Панфилова А. П. Тренинг педагогического общения : учеб. пособие для студ. высш. учеб. заведений / А. П. Панфилова. – М. : Издательский центр «Академия», 2006. – 336 с.
Перелыгина. Е. Б. Психология имиджа: Учебное пособие / Е. Б. Перелыгина. – М. : Аспект Пресс. – 2002. – С. 11–23.
Попова В. В. Професійний імідж: основні напрями вивчення поняття / В.В. Попова [Електронний ресурс] // Держава та регіони (Серія: соціальні комунікації). – 2013. – № 1 (13). – С. 170–173. – Режим доступу : http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?C21COM=F&I21DBN=UJRN&P21DBN=UJRN&S21CNR=20
Шпалинский В. В. Психология менеджмента / В. В. Шпалинский. – Х. : ХГПУ, 2001. – 315 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Ольга Сорока
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).