ДІАГНОСТИКА ПРОФЕСІЙНОГО ІМІДЖУ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ СОЦІАЛЬНОЇ СФЕРИ

Автор(и)

  • Olha Soroka Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, Україна https://orcid.org/0000-0003-1483-8974

Ключові слова:

імідж, професійний імідж, фахівці соціальної сфери, діагностика

Анотація

У статті висвітлено проблему професійного іміджу майбутніх фахівців соціальної сфери; розкрито зміст понять «імідж», «професійний імідж»; уточнено поняття «професійний імідж фахівців соціальної сфери». Складовими професійного іміджу майбутніх соціальних працівників / соціальних педагогів визначено зовнішній вигляд, поєднання вербальних і невербальних засобів спілкування, внутрішню відповідність професії. Проведено діагностику професійного іміджу майбутніх соціальних працівників / соціальних педагогів за допомогою анкети, методики «Імідж керівника» С. Носова; методики на визначення рівня комунікабельності В. Ряховського; тесту на самоповагу М. Розенберга. Загальний рівень професійного іміджу майбутніх соціальних працівників / соціальних педагогів визначено за допомогою методики «Перевірте свій імідж» А. Панфілової, результати якої засвідчили, що у більшості студентів переважає середній рівень професійного іміджу.

Біографія автора

Olha Soroka, Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка

доктор педагогічних наук, доцент кафедри соціальної педагогіки і соціальної роботи

Посилання

Абрамович Т. Імідж як презентаційна складова професійного становлення соціального педагога [Електронний ресурс] / Т. Абрамович // Нова педагогічна думка. – 2014. – № 4 (80). – Режим доступу: https://www.google.ru/#newwindow=1&q=%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%84%D0%B5%D1%81%D1%96%D0

Атаманська К. І. Зміст та структура спецсемінару з формування професійного іміджу майбутнього соціального педагога [Електронний ресурс] / К. І. Атаманська. – Режим доступу: http://nebula.wsimg.com/c4a4da70ad1435667e7e1469959b057a?AccessKeyId=CE8AEFD964A5916B60D5&disposition=0&alloworigin=1

Берд П. Продай себя! Эффективная тактика улучшения вашего имиджа / П. Берд; Пер. с англ. Т. А. Сиваковой. – М. : Амалфея, 1997. – 208 с.

Ворожейкіна О. М. 100 цікавих ідей для проведення уроку / О. М. Ворожейкіна. – Х., 2000. – 94 с.

Горчакова В. Г. Прикладная имиджелогия / В. Г. Горчакова. – Ростов н/Д : Феникс, 2010. – 478 с. – (Высшее образование).

Калюжный А. А. Психология формирования имиджа учителя / А. А. Калюжный. – М. : ВЛАДОС, 2004. – 222 с.

Камышева Е. Ю. Педагогический имидж учителя / Е. Ю. Камышева // Известия Уральского государственного университета (Сер. Проблемы образования, науки и культуры). – 2009. – № 4 (68). – С. 48–53.

Кобилянська Л. І. Формування професійного іміджу майбутнього гувернера у процесі навчання у ВНЗ [Електронний ресурс] / Л. І. Кобилянська. – Режим доступу : http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?C21COM=F&I21DBN=UJRN&P21DBN=UJRN&S21CNR=20

Кон И. С. В поисках себя: личность и ее самосознание [Электронный ресурс] / И. С. Кон. – М. : Политиздат, 1984. – Режим доступа : http://psylib.ukrweb.net/books/konis01/index.htm

Овчарова Р. В. Справочная книга социального педагога / Р. В. Овчарова. – М. : Сфера, 2001. – 480 с.

Панфилова А. П. Тренинг педагогического общения : учеб. пособие для студ. высш. учеб. заведений / А. П. Панфилова. – М. : Издательский центр «Академия», 2006. – 336 с.

Перелыгина. Е. Б. Психология имиджа: Учебное пособие / Е. Б. Перелыгина. – М. : Аспект Пресс. – 2002. – С. 11–23.

Попова В. В. Професійний імідж: основні напрями вивчення поняття / В.В. Попова [Електронний ресурс] // Держава та регіони (Серія: соціальні комунікації). – 2013. – № 1 (13). – С. 170–173. – Режим доступу : http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?C21COM=F&I21DBN=UJRN&P21DBN=UJRN&S21CNR=20

Шпалинский В. В. Психология менеджмента / В. В. Шпалинский. – Х. : ХГПУ, 2001. – 315 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-12-26

Як цитувати

Soroka, O. (2016). ДІАГНОСТИКА ПРОФЕСІЙНОГО ІМІДЖУ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ СОЦІАЛЬНОЇ СФЕРИ. Social Work and Education, 3(2), 62–72. вилучено із https://journals.uran.ua/swe/article/view/90407

Номер

Розділ

RECENT ISSUES IN SOCIAL WORK EDUCATION