СВІТОГЛЯДНІ ОСНОВИ ІНФОРМАЛЬНОЇ ОСВІТИ ЯК РЕАЛІЗАЦІЯ ЗАСАД ІННОВАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ
DOI:
https://doi.org/10.32461/2226-3209.1.2016.138467Ключові слова:
інноваційна культура, освіта протягом життя, інформальна освіта, функції інформальної освітиАнотація
У статті розглядається інноваційна культура як форма сучасної культури, що потребує особистості, яка здатна перманентно вчитися. Автор відстоює думку про те, що поняття "інноваційна культура" та "освіта протягом життя" є корельованими та здійснює порівняльний аналіз інноваційної культури й інформальної освіти. Підкреслюється, що інноваційна культура потребує не лише теоретично підкутих та технічно освічених, а й духовно зрілих індивідів, а інформальна освіта, в свою чергу, переслідує не лише гностичні та когнітивні цілі, а й етико-гуманістичні.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License International CC-BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи.