Інноваційна модель сучасної професійної музичної освіти

Автор(и)

  • Petro Krul Прикарпатський національний університет ім. Василя Стефаника, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32461/2226-3209.3.2016.138976

Ключові слова:

професійна освіта, музична освіта, інноваційна модель, навчальний заклад

Анотація

Мета даної наукової розвідки полягає у реалізації інноваційних проектів мистецьких навчальних закладів, що обов'язково забезпечить підготовку високопрофесійних фахівців, які в майбутньому зможуть примножити інтелектуальний потенціал держави. Наукова новизна статті полягає у проектуванні нової моделі української професійної музичної освіти, яку автор вибудовує на прикладі організації навчального процесу та музично- концертної діяльності в умовах класичного університету, в даному випадку – Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника. Висновки. Сьогоднішня вища музична освіта – це багаж, здобутий на засадах гуманізації, яка передбачає передачу фахової майстерності, розвиток ідеалів, відчуття творчої фантазії, оволодіння знаннями і морально-ціннісним змістом цих знань. Нині найбільш ефективною і принциповою повинна бути виховна система, яка синтезувала б національну ідею, власні традиції та найвищі духовні досягнення людства. А цьому повинна сприяти інтеграція здобутків національної освіти та загальносвітового процесу, але з обов'язковим урахуванням фактору соціальних умов розвитку таланту, зокрема, таких складових, як: високопрофесійна освіта та май- бутня суспільна заангажованість фахівця. А тому, ґрунтуючись на фундаментальній академічній професійній освіті, музична вища школа сьогодення проектує свій потенціал на виховання особистості майбутнього діяча культури, розвиток його світовідчуття, на утвердження життєвої позиції.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-10-21

Номер

Розділ

Відгуки. Рецензії. Повідомлення