Організація проектної діяльності
DOI:
https://doi.org/10.32461/2226-3209.1.2019.167009Ключові слова:
проект, проектна діяльність, підготовка фахівців, архітектурно-дизайнерська освітаАнотація
Метою роботи є розкриття особливостей дисципліни «Організація проектної діяльності» при підготовці майбутніх архітекторів та дизайнерів у закладах вищої освіти. Методологія дослідження полягає в застосуванні загальнонаукових методів (аналіз, синтез, порівняння та узагальнення, систематизація, класифікація), емпіричних методів (спостереження, опитування, тестування, анкетування, обговорення у процесі проведення бесід, дискусій із викладачами та студентами, вивчення навчальних програм), й ґрунтується на теоретичних положеннях, в яких проектна діяльність розглядається не тільки як мистецька, дизайнерська діяльність, а як унікальний набір скоординованих робіт заданого змісту з визначеним життєвим циклом, альтернативною вартістю ресурсів, що спрямовані на досягнення запланованих цілей у характеристиках тривалості та вартості. Наукова новизна полягає в з’ясуванні специфіки організації проектної діяльності при підготовці майбутніх архітекторів та дизайнерів у закладах вищої освіти. Висновки. Під час вивчення дисципліни «Організація проектної діяльності», майбутні архітектори та дизайнери, розробляючи архітектурно-дизайнерський проект від концепції, ідеї до його успішної реалізації, забезпечують системний зв’язок між фундаментальною теоретичною підготовкою студентів і їхньою практичною діяльністю у сучасних ринкових умовах життєдіяльності. Застосовуючи принципи комплексного підходу до архітектурно-дизайнерського проектування з використанням інструментарію аналізу проектів у власній проектній діяльності, володіючи фаховими компетентностями, майбутні фахівці стануть найбільш затребуваними та конкурентоспроможними на сучасному ринку праці.
Посилання
Андреев А. А. Педагогика высшей школы. Новый курс. Москва: Московский международный институт эконометрики, информатики, финансов и права, 2002. 264 с.
Harberger A.C. and Jenkins G.P. Cost Benefit Analysis of Investment Decisions. Harvard Institute for International Development, Cambridge, Massachusetts.1998. 330р.
Бархин Б.Г. Методика архитектурного проектирования: Учеб.-метод. пособие для вузов. Москва: Стройиздат, 1982. 224 с.
Яковлєв М. І. Геометричні принципи художнього формотворення: дис. … доктора технічних наук: 05.01.03. Київ, 1999, 415 с.
Ковальов Ю.М., Гірник Н.О. Забезпечення психологічного комфорту при проектуванні житла на основі теорії самоорганізації С–простору: Праці Таврійського державного агротехнологічного ун–ту. Мелітополь, 2010. С. 58–67.
Нові технології навчання: навч.-метод. зб. / під ред. В.О. Зайчук. К.: Інститут змісту i методів навчання, 1996. 176 с.
Липсиц И. В. Инвестиционный проект: методы подготовки и анализа. Москва: Изд-во БЕК, 1996. 304 с.
Ізбаш С.С. Проектна діяльність як фактор соціально-професійної адаптації студентів педагогічного університету: дис. … канд. пед. наук: 13.00.04. Київ, 2007, 204 с.
Осмоловський А. Від навчального проекту до соціальної самореалізації особистості. Шлях освіти. 2000. №2. С.34-37.
Мейер Маршал В. Оценка эффективности бизнеса. Москва: ООО «Вершина», 2014. 272 с.
Проблеми та перспективи розвитку інноваційної діяльності в Україні: матеріали ІХ Міжнар. бізнес-форуму (Київ, 17 берез. 2016 р.). Київ, 2016. 192 с.
Andreev A. A. (2002). Higher School Pedagogy. New course. Moscow: International institute of econometrics, informatics, finance and law [in Russian].
Harberger A.C. and Jenkins G.P. (1998). Cost Benefit Analysis of Investment Decisions, Harvard Institute for International Development, Cambridge, Massachusetts [in English].
Barkhin B.G. (1982). Method of architectural designing. Moscow: Stroyizdat [in Russian].
Yakovlev M.I. (1999). Geometrical principles of artistic shaping. Doctor’s thesis. Kiev: КNUBА [in Ukrainian].
Kovalev Yu.M. & Hirnyk N.O. (2010). Providing psychological comfort when designing housing on the basis of the theory of self-organization of the C-space. Proceedings of the Tavria state agrotechnical university Vip.4. Applied geometry and others. schedule. (Vols. 1), (pp. 58-67). Melitopol: TDATU [in Ukrainian]
Zaychuk V.O. (Eds.). (1996). New teaching technologies: teaching method. Ksev: Institute of Content and Methods of Education [in Ukrainian].
Lipsits I.V. (1996). Investment project: methods of preparation and analysis. Moscow: BEK [in Russian].
Izbash S.S. (2007) Project activity as a factor of social-professional adaptation of students of the pedagogical university. Candidate’s thesis. Kiev: MDPU [in Ukrainian].
Osmolovsky A. & Vasilenko L. (2000) From the educational project to the social self-realization of the individual, 2, 34-37 [in Ukrainian].
Meyer Marshall B. (2014). Evaluation of business efficiency. (A.O. Korsunsky, Trans). Moscow: "Vershina [in Russian].
Mazarak A.A. (2016). Problems and prospects of development of innovation activity in Ukraine: materials of ІХ Intern. Business forum (Kyiv, 17 March 2016). Kiev: KNTEU [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи.