Організація проектної діяльності
DOI:
https://doi.org/10.32461/2226-3209.1.2019.167009Ключові слова:
проект, проектна діяльність, підготовка фахівців, архітектурно-дизайнерська освітаАнотація
Метою роботи є розкриття особливостей дисципліни «Організація проектної діяльності» при підготовці майбутніх архітекторів та дизайнерів у закладах вищої освіти. Методологія дослідження полягає в застосуванні загальнонаукових методів (аналіз, синтез, порівняння та узагальнення, систематизація, класифікація), емпіричних методів (спостереження, опитування, тестування, анкетування, обговорення у процесі проведення бесід, дискусій із викладачами та студентами, вивчення навчальних програм), й ґрунтується на теоретичних положеннях, в яких проектна діяльність розглядається не тільки як мистецька, дизайнерська діяльність, а як унікальний набір скоординованих робіт заданого змісту з визначеним життєвим циклом, альтернативною вартістю ресурсів, що спрямовані на досягнення запланованих цілей у характеристиках тривалості та вартості. Наукова новизна полягає в з’ясуванні специфіки організації проектної діяльності при підготовці майбутніх архітекторів та дизайнерів у закладах вищої освіти. Висновки. Під час вивчення дисципліни «Організація проектної діяльності», майбутні архітектори та дизайнери, розробляючи архітектурно-дизайнерський проект від концепції, ідеї до його успішної реалізації, забезпечують системний зв’язок між фундаментальною теоретичною підготовкою студентів і їхньою практичною діяльністю у сучасних ринкових умовах життєдіяльності. Застосовуючи принципи комплексного підходу до архітектурно-дизайнерського проектування з використанням інструментарію аналізу проектів у власній проектній діяльності, володіючи фаховими компетентностями, майбутні фахівці стануть найбільш затребуваними та конкурентоспроможними на сучасному ринку праці.
Посилання
Андреев А. А. Педагогика высшей школы. Новый курс. Москва: Московский международный институт эконометрики, информатики, финансов и права, 2002. 264 с.
Harberger A.C. and Jenkins G.P. Cost Benefit Analysis of Investment Decisions. Harvard Institute for International Development, Cambridge, Massachusetts.1998. 330р.
Бархин Б.Г. Методика архитектурного проектирования: Учеб.-метод. пособие для вузов. Москва: Стройиздат, 1982. 224 с.
Яковлєв М. І. Геометричні принципи художнього формотворення: дис. … доктора технічних наук: 05.01.03. Київ, 1999, 415 с.
Ковальов Ю.М., Гірник Н.О. Забезпечення психологічного комфорту при проектуванні житла на основі теорії самоорганізації С–простору: Праці Таврійського державного агротехнологічного ун–ту. Мелітополь, 2010. С. 58–67.
Нові технології навчання: навч.-метод. зб. / під ред. В.О. Зайчук. К.: Інститут змісту i методів навчання, 1996. 176 с.
Липсиц И. В. Инвестиционный проект: методы подготовки и анализа. Москва: Изд-во БЕК, 1996. 304 с.
Ізбаш С.С. Проектна діяльність як фактор соціально-професійної адаптації студентів педагогічного університету: дис. … канд. пед. наук: 13.00.04. Київ, 2007, 204 с.
Осмоловський А. Від навчального проекту до соціальної самореалізації особистості. Шлях освіти. 2000. №2. С.34-37.
Мейер Маршал В. Оценка эффективности бизнеса. Москва: ООО «Вершина», 2014. 272 с.
Проблеми та перспективи розвитку інноваційної діяльності в Україні: матеріали ІХ Міжнар. бізнес-форуму (Київ, 17 берез. 2016 р.). Київ, 2016. 192 с.
Andreev A. A. (2002). Higher School Pedagogy. New course. Moscow: International institute of econometrics, informatics, finance and law [in Russian].
Harberger A.C. and Jenkins G.P. (1998). Cost Benefit Analysis of Investment Decisions, Harvard Institute for International Development, Cambridge, Massachusetts [in English].
Barkhin B.G. (1982). Method of architectural designing. Moscow: Stroyizdat [in Russian].
Yakovlev M.I. (1999). Geometrical principles of artistic shaping. Doctor’s thesis. Kiev: КNUBА [in Ukrainian].
Kovalev Yu.M. & Hirnyk N.O. (2010). Providing psychological comfort when designing housing on the basis of the theory of self-organization of the C-space. Proceedings of the Tavria state agrotechnical university Vip.4. Applied geometry and others. schedule. (Vols. 1), (pp. 58-67). Melitopol: TDATU [in Ukrainian]
Zaychuk V.O. (Eds.). (1996). New teaching technologies: teaching method. Ksev: Institute of Content and Methods of Education [in Ukrainian].
Lipsits I.V. (1996). Investment project: methods of preparation and analysis. Moscow: BEK [in Russian].
Izbash S.S. (2007) Project activity as a factor of social-professional adaptation of students of the pedagogical university. Candidate’s thesis. Kiev: MDPU [in Ukrainian].
Osmolovsky A. & Vasilenko L. (2000) From the educational project to the social self-realization of the individual, 2, 34-37 [in Ukrainian].
Meyer Marshall B. (2014). Evaluation of business efficiency. (A.O. Korsunsky, Trans). Moscow: "Vershina [in Russian].
Mazarak A.A. (2016). Problems and prospects of development of innovation activity in Ukraine: materials of ІХ Intern. Business forum (Kyiv, 17 March 2016). Kiev: KNTEU [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License International CC-BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи.