ТЕРАПЕВТИЧНИЙ ВПЛИВ АНСАМБЛЕВОГО СПІВУ
DOI:
https://doi.org/10.32461/2226-3209.2.2020.220576Ключові слова:
ансамблевий спів, арт-терапія, творчість, музичне мистецтво.Анотація
Мета дослідження полягає у розкритті особливостей ансамблевого співу та виявленні шляхів його впливу на організм людини. Методологія дослідження. В досягненні поставленої мети застосовано наступні методи дослідження: порівняння, систематизації, узагальнення досліджуваної проблеми, використано праці з вокальної педагогіки, арт-терапії та психології мистецтва. Наукова новизна дослідження полягає в тому, що ансамблевий спів розглядається як метод арт-терапії та здійснюється спроба довести його терапевтичний вплив на людину. Висновки. Особлива роль в процесі занять вокальним ансамблем відводиться керівникові. Саме від нього залежить успішність діяльності ансамблю, мотивація та прагнення до швидкого одержання результатів. Перш за все, вокальний керівник повинен створити доброзичливу, сприятливу атмосферу в колективі. В арт-терапії він також приймає активну участь, проходить всі етапи. В ході роботи, було виявлено, що включення у вокальну групу, регулярні заняття, свідоме ставлення до розучування вокальних партій – все це виховує вміння зосередити увагу для подолання труднощів, а також підвищує рівень емоційного життя людини. Активне музикування сприяє виявленню нових здібностей, підносить до духовних вершин, отже сприяє гармонійному розвитку особистості. Основними елементами при участі у вокальному ансамблі при арт-терапії можна вважати вокальний тренінг та різні види імпровізації, при яких розкривається внутрішній потенціал особистості, її можливості та здібності.
Посилання
Avicenna. (1994). Canon of Medicine: Selected Sections in three parts, volume 2. MICO Commercial Herald [in Russian].
Art pedagogy and art therapy in special education (2001). Moskow: Publishing Center “Academy” [in Russian].
Betensky M. (2002). What do you see? New methods of art therapy. Moskow: EKSMO-Press [in Russian].
Brusilovsky L., Tsynman A. (1974). On a variant of the combination of autogenic training with music. Alma-Ata [in Russian].
Guide to psychotherapy (1985). T.: Medicine [in Russian].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License International CC-BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи.