Медійний вплив телевізійних форматів на свідомість телеглядача

Автор(и)

  • Галина Кот

DOI:

https://doi.org/10.32461/2226-3209.2.2021.239977

Анотація

Мета дослідження полягає у вивченні та оцінці тієї ролі, яку відіграє телебачення в сучасному суспільстві, у визначенні класифікації розважальних телевізійних форматів та впливу телевізійних форматів на свідомість реципієнтів. Методологія дослідження. Добір фактичного матеріалу щодо вивчення сугестивних властивостей телебачення ґрунтується на концепціях вітчизняних і зарубіжних вчених, а також на поглядах філософів, соціологів, семіотиків, культурологів, мистецтвознавців, що розглядають телебачення як явище сучасної культури. Наукова новизна. У статті показано, що сприйняття смислових властивостей реальності на ТБ має тенденцію до відходу з-під свідомого контролю людини і суспільства, підштовхуючи підсвідомість телеглядача до міфологічної стереотипізації. Висновки. Кожен з нас на практиці піддається впливу різних засобів масової інформації. Створення цілісної картини реальності з усіма її суперечностями може наблизити нас до комплексного розуміння навколишнього світу у всій його різноманітності, що допоможе, на нашу думку, подолати кризу на телевізійному екрані, де сьогодні яскравий візуальний образ нерідко прикриває бездуховність і агресивність екрану.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-09-17

Номер

Розділ

Мистецький простір: історія та сучасність