ОСОБИСТІСНО-КОМУНІКАТИВНІ ЯКОСТІ ШОУМЕНА: SELF-MADE MAN ЛАРРІ КІНГ

Автор(и)

  • Олена Хлистун

DOI:

https://doi.org/10.32461/2226-3209.3.2021.244496

Анотація

Мета статті – проаналізувати основні віхи життя, якості особистості Ларрі Кінга, які вплинули на формування його комунікативних вмінь як професійного шоумена. Методологія дослідження поєднує мистецтвознавчий, культурологічний та історичний підходи. Для аналізу основних етапів життя та діяльності Ларрі Кінга використано біографічний підхід. Паралельно залучено загальнонаукові методи дослідження: аналізу, синтезу, узагальнення тощо. Наукова новизна. Вперше в українській науці проаналізовано етапи життя, особистісно-комунікативні якості Ларрі Кінга, які вплинули на його становлення як найвідомішого американського шоумена ХХ століття. Висновки. Ларрі Кінга можна вважати людиною, яка зробила себе сама. Професійний успіх шоумена свідчить, що позбутися сором'язливості, вміти вибрати тему для розмови, привернути до себе співрозмовника тощо – основні якості успішного шоумена, які можна в собі розвинути навіть не маючи відповідної освіти. Також життя і діяльність Ларрі Кінга дають змогу дійти висновку, що вміння спілкуватися – одне з найважливіших у будь-якій професії і в будь-яких особистих відносинах. Мистецтво вести бесіду, переговори чи інтерв'ю робить нас не лише успішним співрозмовником, а й людиною, яка може здобути прихильність аудиторії та досягнути значних висот у професії. Про це свідчить не лише історія життя шоумена, а й популярність його найбільш рейтингового ток-шоу на телебаченні «Larry King Live», успішність якого зумовлена більшою мірою особистісно-комунікативними якостями ведучого.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-11-16

Номер

Розділ

Сценічне мистецтво