ПРИНЦИПИ ХОРЕОГРАФІЧНОЇ ОСВІТИ В ПОЧАТКОВИХ МИСТЕЦЬКИХ ЗАКЛАДАХ
DOI:
https://doi.org/10.32461/2226-3209.4.2021.250269Анотація
Метою роботи є визначення основних принципів хореографічної освіти в початкових мистецьких закладах. Методологія. У роботі використані методи аналізу і синтезу. На основі аналізу проведених занять з різними віковими категоріями дітей на базі хореографічного відділу Калуської дитячої музичної школи Івано-Франківської області визначено основні принципи хореографічної освіти, які сприяють вдосконаленню та розвитку виконавської майстерності дітей, творчого мислення, виховують дисциплінованість та естетичний смак, а найголовніше – любов до танцю. Метод синтезу дозволив визначити основні критерії викладання хореографії для дошкільнят. Наукова новизна роботи полягає в тому, що вперше було комплексно досліджено основні принципи освіти а уроках хореографії. У роботі проаналізовано тенденції розвитку хореографічної освіти в початкових мистецьких закладах; визначено поняття «дитяча хореографія» як одну із основ формування танцювальних здібностей та «фундамент» для подальшого розвитку дітей в напрямі хореографічного мистецтва; зроблено спробу охарактеризувати педагогічні завдання викладача хореографії з різними віковими категоріями дітей з використанням новітніх методів та прийомів навчання. Досліджено, що новітні інформаційні технології в галузі хореографічного мистецтва дозволяють: посилити результативність знань дітей; створити позитивне враження на уроках з хореографії; забезпечити високу освітню різноманітність; підвищити успішність; вдосконалити виконавську майстерність; раціонально організувати навчальні показники; збільшити навчальні досягнення. Висновки. Автором підсумовано, що використання новітніх методів та прийомів навчання хореографії приведе до високої успішності, підвищення виконавських здібностей, що дозволить в майбутньому визначити шлях дітей в подальшу професійну хореографічну освіту.
Ключові слова: дитяча творчість, танець, виконавська майстерність, дидактичні вимоги, методика викладання.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License International CC-BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи.