ПРОДЮСУВАННЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПОПУЛЯРИЗАЦІЇ УКРАЇНСЬКОГО ФОТОМИСТЕЦТВА В ГЛОБАЛЬНОМУ КУЛЬТУРНО-МИСТЕЦЬКОМУ ПРОСТОРІ
DOI:
https://doi.org/10.32461/2226-3209.2.2024.308378Анотація
Мета статті спрямована на дослідження ключових аспектів діяльності продюсера в ролі організатора фотопроєкту та популяризації творчості фотохудожника в глобальному культурно-мистецькому просторі. Методологія дослідження передбачала застосування сукупності методів: аналітичного – для узагальнення результатів існуючих наукових праць за темою статті, структурування головних контекстів і зв’язків між ними; семантичного – для визначення значень та інтерпретації термінів; компаративного – для інтерпретування здобутків проєктної діяльності у фотомистецтві; action research – для залучення дослідника у практичний аспект досліджуваних процесів, з метою практичних спостережень і впливу на них. Такий підхід дав змогу дослідити проблематику інтеграції творчих фоторобіт у культурно-мистецький простір на національному і міжнародному рівнях. Наукова новизна полягає в системному узагальненні ознак успішного мистецького фотопроєкту та виявленні ролі фотопродюсера в ньому, запровадження понять «фотопродюсер» і «мистецький ліфт» у науковий дискурс. Висновки. На основі дослідження ролі фотопродюсера в мистецькому фотопроєкті, розкрита його роль у популяризації творчості фотохудождника. Проаналізовано чинники, які впливають на процес представлення художньої фотографії, що містить у собі необхідний синергічний комунікативний зв’язок фотопродюсера з автором (митцем) й усіма учасниками фотопроєкту, де фотопродюсер відіграє провідну роль і володіє ключовими факторами для досягнення успіху в проведенні фотопроєкту такими як: вплив на творче наповнення і якість представлення фотографій, логістика, комунікація, маркетинг. Стверджено, що аналіз практики фотопродюсерства в Україні дає змогу окреслити умови, які сприяють презентації і продажу української художньої фотографії, дають можливість інтегрувати українське фотомистецтво не лише у вітчизняний, а й у міжнародний культурно-мистецький простір, що робить його частиною глобальної візуальної культури.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License International CC-BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи.