ПРОДЮСУВАННЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПОПУЛЯРИЗАЦІЇ УКРАЇНСЬКОГО ФОТОМИСТЕЦТВА В ГЛОБАЛЬНОМУ КУЛЬТУРНО-МИСТЕЦЬКОМУ ПРОСТОРІ

Автор(и)

  • Ігор Бабій

DOI:

https://doi.org/10.32461/2226-3209.2.2024.308378

Анотація

Мета статті спрямована на дослідження ключових аспектів діяльності продюсера в ролі організатора фотопроєкту та популяризації творчості фотохудожника в глобальному культурно-мистецькому просторі. Методологія дослідження передбачала застосування сукупності методів: аналітичного – для узагальнення результатів існуючих наукових праць за темою статті, структурування головних контекстів і зв’язків між ними; семантичного – для визначення значень та інтерпретації термінів; компаративного – для інтерпретування здобутків проєктної діяльності у фотомистецтві; action research – для залучення дослідника у практичний аспект досліджуваних процесів, з метою практичних спостережень і впливу на них. Такий підхід дав змогу дослідити проблематику інтеграції творчих фоторобіт у культурно-мистецький простір на національному і міжнародному рівнях. Наукова новизна полягає в системному узагальненні ознак успішного мистецького фотопроєкту та виявленні ролі фотопродюсера в ньому, запровадження понять «фотопродюсер» і «мистецький ліфт» у науковий дискурс. Висновки. На основі дослідження ролі фотопродюсера в мистецькому фотопроєкті, розкрита його роль у популяризації творчості фотохудождника. Проаналізовано чинники, які впливають на процес представлення художньої фотографії, що містить у собі необхідний синергічний комунікативний зв’язок фотопродюсера з автором (митцем) й усіма учасниками фотопроєкту, де фотопродюсер відіграє провідну роль і володіє ключовими факторами для досягнення успіху в проведенні фотопроєкту такими як: вплив на творче наповнення і якість представлення фотографій, логістика, комунікація, маркетинг. Стверджено, що аналіз практики фотопродюсерства в Україні дає змогу окреслити умови, які сприяють презентації і продажу української художньої фотографії, дають можливість інтегрувати українське фотомистецтво не лише у вітчизняний, а й у міжнародний культурно-мистецький простір, що робить його частиною глобальної візуальної культури.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-07-14

Номер

Розділ

Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація