ПРОСЛАВЛЕННЯ ЯК ЕТОС СУЧАСНИХ ПРОТЕСТАНТСЬКИХ БОГОСЛУЖІНЬ
DOI:
https://doi.org/10.32461/2226-3209.2.2024.308397Анотація
Мета дослідження полягає в детальному аналізі та вивченні впливу музичного матеріалу на формування етосу церковного прославлення у сучасних протестантських церквах. Етос у цьому контексті розуміється як сукупність моральних, духовних і культурних цінностей та норм, які формуються і підтримуються у процесі богослужіння. Дослідження зосереджується на визначенні ролі музики в богослужінні та її значенні для віруючих, а також на виявленні специфічних музичних практик, які сприяють духовному зростанню та консолідації релігійної спільноти. Методологічна основа дослідження включає якісні методи збору даних, зокрема глибинні інтерв'ю з учасниками богослужінь, спостереження за музичними практиками в різних протестантських громадах та аналіз музичних творів, що використовуються під час прославлення. Дослідження також спирається на літературний огляд існуючих праць з теології музики та етнографічних досліджень релігійних обрядів, що дозволяє забезпечити глибоке розуміння феномену музичного прославлення. Наукова новизна роботи полягає у комплексному підході до вивчення музичного аспекту протестантських богослужінь, який до цього часу не отримував достатньої уваги в науковій літературі. Дослідження висвітлює, як музичний компонент прославлення впливає на духовний стан віруючих та їхню інтеграцію в церковну спільноту, а також виявляє нові тенденції в музичних практиках сучасних протестантських церков. Особлива увага приділяється тому, як музика допомагає формувати і підтримувати етос, що визначає моральні та духовні орієнтири віруючих. Висновки. Результати дослідження показують, що музичний матеріал відіграє ключову роль у формуванні етосу сучасних протестантських богослужінь. Музика не лише сприяє емоційному залученню віруючих, але й слугує засобом духовної комунікації та збагачення релігійного досвіду. Важливість музики у протестантському прославленні підкреслюється її здатністю об'єднувати громаду та підтримувати релігійну ідентичність. Таким чином, музичний компонент богослужінь стає невід'ємною частиною духовного життя протестантських громад, формуючи їхній унікальний етос.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License International CC-BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи.