ПРОСЛАВЛЕННЯ ЯК ЕТОС СУЧАСНИХ ПРОТЕСТАНТСЬКИХ БОГОСЛУЖІНЬ
DOI:
https://doi.org/10.32461/2226-3209.2.2024.308397Анотація
Мета дослідження полягає в детальному аналізі та вивченні впливу музичного матеріалу на формування етосу церковного прославлення у сучасних протестантських церквах. Етос у цьому контексті розуміється як сукупність моральних, духовних і культурних цінностей та норм, які формуються і підтримуються у процесі богослужіння. Дослідження зосереджується на визначенні ролі музики в богослужінні та її значенні для віруючих, а також на виявленні специфічних музичних практик, які сприяють духовному зростанню та консолідації релігійної спільноти. Методологічна основа дослідження включає якісні методи збору даних, зокрема глибинні інтерв'ю з учасниками богослужінь, спостереження за музичними практиками в різних протестантських громадах та аналіз музичних творів, що використовуються під час прославлення. Дослідження також спирається на літературний огляд існуючих праць з теології музики та етнографічних досліджень релігійних обрядів, що дозволяє забезпечити глибоке розуміння феномену музичного прославлення. Наукова новизна роботи полягає у комплексному підході до вивчення музичного аспекту протестантських богослужінь, який до цього часу не отримував достатньої уваги в науковій літературі. Дослідження висвітлює, як музичний компонент прославлення впливає на духовний стан віруючих та їхню інтеграцію в церковну спільноту, а також виявляє нові тенденції в музичних практиках сучасних протестантських церков. Особлива увага приділяється тому, як музика допомагає формувати і підтримувати етос, що визначає моральні та духовні орієнтири віруючих. Висновки. Результати дослідження показують, що музичний матеріал відіграє ключову роль у формуванні етосу сучасних протестантських богослужінь. Музика не лише сприяє емоційному залученню віруючих, але й слугує засобом духовної комунікації та збагачення релігійного досвіду. Важливість музики у протестантському прославленні підкреслюється її здатністю об'єднувати громаду та підтримувати релігійну ідентичність. Таким чином, музичний компонент богослужінь стає невід'ємною частиною духовного життя протестантських громад, формуючи їхній унікальний етос.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи.