ОБРАЗ АВТОРА В КІНОМИСТЕЦТВІ ЯК ВІДОБРАЖЕННЯ КАРТИНИ СВІТУ
DOI:
https://doi.org/10.32461/2226-3209.4.2019.191362Abstract
Мета статті полягає виявленні специфічних рис образу автора в кінематографі та визначенні наукових орієнтирів, що сприятимуть комплексному аналізу феномену авторського кіно. Методологія дослідження. В опрацюванні теми були використані методи наукового аналізу, порівняння, узагальнення. Крім того, було засто- совано аналітичний і системний методи у своїй єдності, що необхідно для вивчення мистецтвознавчого аспекту проблеми..Наукова новизна дослідження полягає в тому, що проблема образу автора в кінематографі в кон- тексті світоглядних моделей вперше постала предметом спеціального дослідження; аргументовано зміст поняття
« образ автора в кінематографі» як певної специфічної цілісності та єдності взаємопов‘язаних елементів; вио- кремлено режисерів світового й вітчизняного кіно, в творах яких найбільш виразно представлено образ автора; доведено доцільність використання біографічного виміру, а також потенціалу самоаналізу митця у процесі ав- торської самореалізації; здійснено комплексний аналіз та виявлено специфіку виразних засобів презентації обра- зу автора в різних моделях кінематографічного авторства. Висновки. Ознайомлемлення з матеріалами, викла- деними у статті, розширює арсенал знань щодо специфіки образу автора в кіномистецтві й уможливлює їх вкористання в навчальних курсах з теорії та історії кіно й режисури.Downloads
Published
Issue
Section
License
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
1. Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
2. Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
3. Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).