ЗАХОДИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МУЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ЗДОБУВАЧІВ ПОЧАТКОВОЇ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.32461/2226-3209.3.2020.220140Ключові слова:
, здобувач початкової мистецької освіти, музичне виховання, викладач, музичний твір, розвиток музичних даних.Анотація
Метою роботи є дослідження заходів забезпечення музичного виховання здобувачів початкової мистецької освіти. Методологія дослідження полягає в застосуванні музикознавчого, системно-структурного, логіко-аналітичного методів, що дозволяють виокремити систему заходів забезпечення музичного виховання здобувачів початкової мистецької освіти та надати їм характеристику. Наукова новизна роботи полягає у висвітленні на підставі системного підходу низки заходів забезпечення музичного виховання учнів мистецьких шкіл на початковому етапі навчання, що є необхідною умовою подальшого зростання духовності та професійно-технологічної майстерності виконавця. Висновки. Музичне виховання здобувачів початкової мистецької освіти можливе за умови комплексного виконання низки заходів: контролювання активності слухового сприйняття; розвиток музичних даних учнів (слух, пам’ять, ритм, відчуття форми, фразування); виразний спів мелодії досліджуваних творів; поєднання показу за інструментом зі словесними вказівками; вивчення творів сучасних українських композиторів.
Посилання
Questions of musical pedagogy (1984). Vol. 5. Collection of articles. Comp. V. A. Natanson, L.V. Roshchina. Moskva [in Russian].
Max W. Camp (1992). Teaching Piano (The Synthesis of Mind, Ear and Body): Softcover Book Paperback. Los Angeles: Alfred Publishing Company [in English].
Shakhrai O. M. The tasks of piano pedagogy (2013). Ukraine Scientific. URL: https://int-konf.org/ru/2013/ukrajina-naukova-24-26-12-2013-r/647-shakhraj-o-m-zavdannya-fortepiannoji-pedagogiki [in Ukrainian].
Meissner H., Timmers R. (2019). Teaching young musicians expressive performance: an experimental study. Music Education Research. Vol. 21. Issue 1, 20–39. DOI: 10.1080/14613808.2018.1465031 [in English].
Glushkova S., Puzhaj G. (2015). Piano works of contemporary Ukrainian composers in instrumental training of a teacher of music art. Aesthetics and ethics of pedagogical action. Vol. 10, 85–94 [in Ukrainian].
Kireeva V. G., Logvinenko N. I. (2012). Modern tendencies of the Ukrainian piano repertoire. Science. Religion. Society. № 1, 92–96 [in Ukrainian].
Dorofeeva V. Yu. (2018). Works of contemporary Ukrainian composers for children: a conceptual approach. The image of the modern teacher. № 2 (179), 70–72 [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License International CC-BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи.