ЗАХОДИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МУЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ЗДОБУВАЧІВ ПОЧАТКОВОЇ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.32461/2226-3209.3.2020.220140Ключові слова:
, здобувач початкової мистецької освіти, музичне виховання, викладач, музичний твір, розвиток музичних даних.Анотація
Метою роботи є дослідження заходів забезпечення музичного виховання здобувачів початкової мистецької освіти. Методологія дослідження полягає в застосуванні музикознавчого, системно-структурного, логіко-аналітичного методів, що дозволяють виокремити систему заходів забезпечення музичного виховання здобувачів початкової мистецької освіти та надати їм характеристику. Наукова новизна роботи полягає у висвітленні на підставі системного підходу низки заходів забезпечення музичного виховання учнів мистецьких шкіл на початковому етапі навчання, що є необхідною умовою подальшого зростання духовності та професійно-технологічної майстерності виконавця. Висновки. Музичне виховання здобувачів початкової мистецької освіти можливе за умови комплексного виконання низки заходів: контролювання активності слухового сприйняття; розвиток музичних даних учнів (слух, пам’ять, ритм, відчуття форми, фразування); виразний спів мелодії досліджуваних творів; поєднання показу за інструментом зі словесними вказівками; вивчення творів сучасних українських композиторів.
Посилання
Questions of musical pedagogy (1984). Vol. 5. Collection of articles. Comp. V. A. Natanson, L.V. Roshchina. Moskva [in Russian].
Max W. Camp (1992). Teaching Piano (The Synthesis of Mind, Ear and Body): Softcover Book Paperback. Los Angeles: Alfred Publishing Company [in English].
Shakhrai O. M. The tasks of piano pedagogy (2013). Ukraine Scientific. URL: https://int-konf.org/ru/2013/ukrajina-naukova-24-26-12-2013-r/647-shakhraj-o-m-zavdannya-fortepiannoji-pedagogiki [in Ukrainian].
Meissner H., Timmers R. (2019). Teaching young musicians expressive performance: an experimental study. Music Education Research. Vol. 21. Issue 1, 20–39. DOI: 10.1080/14613808.2018.1465031 [in English].
Glushkova S., Puzhaj G. (2015). Piano works of contemporary Ukrainian composers in instrumental training of a teacher of music art. Aesthetics and ethics of pedagogical action. Vol. 10, 85–94 [in Ukrainian].
Kireeva V. G., Logvinenko N. I. (2012). Modern tendencies of the Ukrainian piano repertoire. Science. Religion. Society. № 1, 92–96 [in Ukrainian].
Dorofeeva V. Yu. (2018). Works of contemporary Ukrainian composers for children: a conceptual approach. The image of the modern teacher. № 2 (179), 70–72 [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи.