Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв
Поточний випуск
Архіви
Про нас
Про журнал
Подання
Редакційний штат
Заява про конфіденційність
Контактна інформація
Пошук
Пошук
Увійти
Пошук
Пошук
Головна
/
Архіви
/
№ 3 (2020)
№ 3 (2020)
Опубліковано:
2020-12-21
Культурологія
ТУРИСТИЧНЕ ОСВОЄННЯ СОЦІОКУЛЬТУРНОГО ПРОСТОРУ МІСТА
Stepan Dychkovskyy
PDF
НАПРЯМОК K-POP ТА ЙОГО РОЛЬ У КОНТЕКСТІ СУЧАСНОЇ АУДІОВІЗУАЛЬНОЇ КУЛЬТУРИ
Anastasiya Tormakhova
PDF
ТВОРЧІСТЬ ВАСИЛЯ АВРАМЕНКА ТА ЙОГО ВНЕСОК В УКРАЇНСЬКУ ТА СВІТОВУ КУЛЬТУРУ
Lesia Turchak
PDF
РЕГІОНАЛЬНІ ІНСТИТУЦІЇ ІНТЕГРАЦІЇ КУЛЬТУРИ ПОСТРАДЯНСЬКОГО ПРОСТОРУ
Svitlana Kobyuk
PDF
ТВОРЧІСТЬ МИТЦЯ В КОМУНІКАТИВНОМУ ПРОСТОРІ КУЛЬТУРИ: ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ
Olena Lifintseva
PDF
ВИКОРИСТАННЯ КУЛЬТУРНИХ ТА КРЕАТИВНИХ ІНДУСТРІЙ ЯК ШЛЯХ РЕВІТАЛІЗАЦІЇ МАЛОГО МІСТА
Maryna Otrishko
PDF
Мистецький простір: історія та сучасність
ФОРМУВАННЯ АНТИНОМІЧНОЇ КОНЦЕПЦІЇ БОГА В ФІЛОСОФІЇ ТА МИСТЕЦТВІ ХРИСТИЯН II – VI СТОЛІТЬ
Yaroslava Bondarchuk
PDF
Генералізація мистецтв: поезія і ілюстрація
Olena Gonchar, Oleksandr Soboliev, Liudmyla Lytvyniuk
PDF
САКРАЛЬНО-РИТУАЛЬНИЙ АСПЕКТ ТАНЦЮ В АНГЛІЙСЬКІЙ ПРИДВОРНІЙ МАСЦІ
Alla Sokolova
PDF
Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація
АРТ-РИНКИ ТА АРТ-ПРОДУКТИ У СТРУКТУРІ МАРКЕТИНГУ МИСТЕЦТВА
Dmytro Akimov
PDF
КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ ХУДОЖНІХ ПРИКРАС В ЄВРОПІ 1960-1980-Х РОКІВ
Marta Kravchenko
PDF
Проблема психологічного впливу рекламного плакату на суспільство
Marianna Chernysh, Hanna Demchenko
PDF
ЛІНОГРАВЮРА У ТВОРЧОСТІ ГРИГОРІЯ ГАЛКІНА: ОСОБЛИВОСТІ ХУДОЖНЬОЇ МОВИ
Vіra Yarova
PDF
ПАТИНА В ЧАСОВИХ ТРАНСФОРМАЦІЯХ ТВОРІВ МИСТЕЦТВА ЯК МАТЕРІАЛЬНА ОЗНАКА МИНУЛОГО
Oleg Rishnyak
PDF
ДОСВІД РЕСТАВРАЦІЇ МОНУМЕНТАЛЬНОГО ЖИВОПИСУ ІНТЕР’ЄРІВ ТРОЇЦЬКОЇ НАДБРАМНОЇ ЦЕРКВИ КИЄВО-ПЕЧЕРСЬКОЇ ЛАВРИ В ПЕРІОД 1979 - 1991 РР.
Viktoriia Zaitseva
PDF
ЗАРУБІЖНА ІСТОРІОГРАФІЯ ЕМАЛЬЄРНОГО МИСТЕЦТВА
Oleg Naumov
PDF
Хореографія
МУЗИЧНА ОСНОВА СУЧАСНИХ УКРАЇНСЬКИХ БАЛЕТІВ
Olena Afonina
PDF
СТАНОВЛЕННЯ ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ ОЛЕКСАНДРА КОЛОСКА ЯК ВИКОНАВЦЯ ТА БАЛЕТМЕЙСТЕРА
Iryna Gutnyk
PDF
БАЛЕТ «БЛАЗЕНЬ» С. ПРОКОФ’ЄВА НА КИЇВСЬКІЙ СЦЕНІ В ОПТИЦІ ХУДОЖНЬОЇ КРИТИКИ
Alina Pidlypska
PDF
ПРОФЕСІЙНІ ПЕРЕДУМОВИ РЕФОРМУВАННЯ АКАДЕМІЧНОГО БАЛЕТУ ТА ВИНИКНЕННЯ НОВИХ НАПРЯМКІВ ТЕАТРАЛЬНОГО ТАНЦЮ НА ПОЧАТКУ ХХ СТ.
Maryna Pogrebnyak
PDF
ПЕДАГОГІЧНА ШКОЛА ЧОЛОВІЧОГО БАЛЕТНОГО ВИКОНАВСТВА В УКРАЇНІ
Olena Karandieieva
PDF
ВИКЛАДАЧІ ТЕРЕБОВЛЯНСЬКОГО КУЛЬТОСВІТНЬОГО УЧИЛИЩА – ПРЕДСТАВНИКИ ШКОЛИ КАФЕДРИ ХОРЕОГРАФІЇ КИЇВСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО ІНСТИТУТУ КУЛЬТУРИ
Andrii Pidlypskyi
PDF
Музичне мистецтво
«ХОРОВІ КАРТИНИ» В. БІБІКА ЯК ВТІЛЕННЯ СИСТЕМИ НОВІТНІХ МУЗИЧНО-ХУДОЖНІХ ЗАСОБІВ
Olena Batovska
PDF
Вокальна методологія: до проблеми системного дослідження
Nataliya Ovcharenko
PDF
СОЦІОЕСТЕТИЧНІ ПОРТРЕТИ ДІЯЧІВ ХОРОВОЇ КУЛЬТУРИ ЗАПОРІЖЖЯ ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ ХХ СТОЛІТТЯ
Oleksandr Antonenko
PDF
ВПЛИВ КИТАЙСЬКОЇ ФІЛОСОФІЇ НА МУЗИЧНУ КУЛЬТУРУ КРАЇНИ
Maryna Antoshko
PDF
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ЛАТИНОАМЕРИКАНСЬКИХ НАЦІОНАЛЬНИХ КОМПОЗИТОРСЬКИХ ШКІЛ У ПОСТКОЛОНІАЛЬНИЙ ПЕРІОД
Larysa Vasylieva
PDF
АКАДЕМІЧНИЙ СИМФОНІЧНИЙ ОРКЕСТР «ФІЛАРМОНІЯ»: КОМУНІКАТИВНИЙ АСПЕКТ СИМФОНІЧНОГО ВИКОНАВСТВА
Oleg Vasiuta
PDF
ІНТЕРПРЕТАЦІЯ ХУДОЖНІХ ТЕКСТІВ У ІНТЕРМЕДІАЛЬНОМУ ВИМІРІ ФРАНСІС ПУЛЕНК «ЗАРУЧИНИ ЖАРТОМА»
Iryna Vezhnevets
PDF
РОЛЬ ТИПОЛОГІЇ ЕТЮДУ В МИСТЕЦТВІ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
Diana Gultsova
PDF
ОСОБЛИВОСТІ ІНТЕРПРЕТАЦІЇ БАРОКОВОЇ МУЗИКИ У БАЯННОМУ ВИКОНАВСТВІ
Vitalii Okhmanjuk
PDF
ЖАНРОВО-СТИЛЬОВІ ТА ВИКОНАВСЬКІ ОСОБЛИВОСТІ ЕТЮДІВ ДЛЯ САКСОФОНА Ж.-М. ЛОНДЕЙКСА
Iryna Paliichuk, Andrey Yaskov
PDF
ТВОРИ Й. ПЕЦЕЛЯ ДЛЯ АНСАМБЛЮ МІДНИХ ДУХОВИХ ІНСТРУМЕНТІВ У КОНТЕКСТІ НІМЕЦЬКОЇ ТРАДИЦІЇ XVII СТ.
Victor Slupskyi
PDF
ЕВОЛЮЦІЯ КУПЛЕТНОЇ ФОРМИ В РОК- ТА ПОП-МУЗИЦІ
Veronica Tormakhova
PDF
ЗДІБНОСТІ ДО МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА: РЕТРОСРЕКТИВНИЙ ПОГЛЯД
Femiy Mustafayev
PDF
ЗАХОДИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МУЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ЗДОБУВАЧІВ ПОЧАТКОВОЇ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ
Nataliya Nesterenko
PDF
«Я ЛАСК ТВОИХ СТРАШУСЬ» ПЕРСІ БІШІ ШЕЛЛІ В ПЕРЕКЛАДІ КОСТЯНТИНА БАЛЬМОНТА У ВОКАЛЬНИХ ТВОРАХ АНТОНА АРЕНСЬКОГО ТА БОРИСА ЛЯТОШИНСЬКОГО: КОМПАРАТИВНИЙ АНАЛІЗ МУЗИЧНОГО ТЕКСТУ
Iryna Hlovatska
PDF
МУЗИЧНА ІНТЕРПРЕТАЦІЯ ЯК ПРОЯВ ТВОРЧОГО САМОВИРАЖЕННЯ
Ziwei Kong
PDF
ОСОБЛИВОСТІ ФОРТЕПІАННОГО ВИКОНАННЯ ЯК ІНТОНАЦІЙНОГО ЯВИЩА
Jiahua Zhang
PDF
Сценічне мистецтво
ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ РЕЖИСУРИ (НА ПРИКЛАДІ Л. КУРБАСА, Ю. ІЛЛЄНКА ТА В. КІСІНА)
Vasyl Vovkun
PDF
СУЧАСНА АКТУАЛЬНА ДРАМА НА СЦЕНІ НАЦІОНАЛЬНОГО АКАДЕМІЧНОГО УКРАЇНСЬКОГО ДРАМАТИЧНОГО ТЕАТРУ ІМ. МАРІЇ ЗАНЬКОВЕЦЬКОЇ В 1990–2010 РР.
Tetiana Batytska
PDF
КРЕАТИВНИЙ КОМПОНЕНТ ЯК НЕВІД’ЄМНА СКЛАДОВА ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ РЕЖИСЕРІВ ЕСТРАДИ
Andrii Kasianenko
PDF
ТІЛЕСНА ВИРАЗНІСТЬ АКТОРА У ТЕОРЕТИЧНИХ ПОГЛЯДАХ ТА СЦЕНІЧНІЙ ПРАКТИЦІ ХХ – ПОЧАТКУ ХХІ ст.
Ruslan Nуkonenko
PDF
Відгуки. Рецензії. Повідомлення
РЕЦЕНЗІЯ на монографію С.І. Дичковського «Глобальні трансформації туристичних практик і технологій в контексті становлення цифрового суспільства (digital society)»
Olena Ghoncharova
PDF
РЕЦЕНЗІЯ на монографію Катерини Станіславської «Мистецькі форми сучасної видовищної культури»
Rada Mykhailova
PDF
РЕЦЕНЗІЯ на монографію М. В. Юр «Метамодель українського живопису»
Oleksii Roghotchenko
PDF
##plugins.block.developedBy.blockTitle##
Open Journal Systems
Мова
English
Українська
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів