ТРАНСФОРМАЦІЯ ТЕЛЕВІЗІЙНИХ НОВИН У ЦИФРОВУ ЕПОХУ (НА ПРИКЛАДІ ТЕХНОЛОГІЧНО РОЗВИНЕНИХ РИНКІВ)
DOI:
https://doi.org/10.32461/2226-3209.3.2019.191767Анотація
Мета статті – виокремлення і аналіз ключових аспектів, які пов’язані з трансформацією формату телевізійних новин в межах таких технологічно розвинених ринків як США, Великобританія та ін. Методологія дослідження ґрунтується на аналізі і моделюванні сучасного медіа-простору, що сприяють осмисленню останніх змін в традиційному телевізійному перегляді, на методі діагностики основних тенденцій зростання значення онлайн-відео і, у зв’язку з цим, розгляді прикладів того, як різні організації працюють із новими формами телевізійних новин, котрі розроблені для цифрового середовища. Наукова новизна полягає у твердженні, що виробники телевізійних новин повинні подолати основні виклики інформаційної доби, щоб мати змогу адаптуватися до змін, враховуючи ерозію традиційного телевізійного перегляду і постійне зростання популярності онлайн-відео та цифрових ЗМІ. Висновки. В сучасному цифровому середовищі проходять трансформаційні процеси, які пов’язані з формотворенням й поступовою зміною традиційної платформи перегляду новин на інноваційні онлайн-платформи, які краще задовольняють інформаційні запити сучасного покоління на відміну від старшого, що віддає перевагу здебільш традиційному перегляду. Зростання популярності «телебачення поза коробкою» і онлайн-відео завдяки діяльності таких гравців, як Netflyx, Amazon, Facebook, Google і YouTube за останні 5-10 років, не лише відображається на об’ємах монетизації цих платформ, але й змінює саму природу телевізійних новин, відкриває перед останніми великі перспективи.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи.