РОЛЬ ВІДКРИТТЯ КЛАСУ САКСОФОНУ В СИЧУАНСЬКІЙ КОНСЕРВАТОРІЇ У СТАНОВЛЕННІ КИТАЙСЬКОЇ САКСОФОННОЇ ШКОЛИ

Автор(и)

  • Ботянь Пан

DOI:

https://doi.org/10.32461/2226-3209.3.2023.289862

Анотація

Мета дослідження полягає у виявленні свідчень педагогічної, виконавської та науково-методичної діяльності педагогів після відкриття 1980 р. класу саксофонної гри в Сичуанській консерваторії. Довести, що результати їхньої праці дають підставу констатувати про початок становлення китайської саксофонної школи. Методологія дослідження. Реалізація мети потребувала використання такого комплексу методів: джерелознавчий – для опрацювання та систематизації віднайдених матеріалів; музикознавчий – при аналізі концертної педагогічної, виконавської та науково-методичної діяльності педагогів відділу саксофонної гри; системний – при цілісному дослідженні діяльності китайських та західних саксофоністів та визначення їх ролі в становленні саксофонної школи. Наративний аналіз був використаний для специфічних ознак діяльності окремих китайських саксофоністів. Наукова новизна полягає в здійсненні першого музикознавчого дослідження заснування та специфіки діяльності педагогічно-виконавського складу класу саксофонної гри в Сичуанській консерваторії впродовж перших двадцяти років ХХІ ст., що мало важливе значення в процесі становлення китайської саксофонної школи.  Висновки. У статті досліджено аспекти діяльності педагогів саксофону Сичуанської консерваторії та їх взаємодії із європейськими, американськими та українськими фахівцями. Доведено про формування в Китаї яскравої професійної саксофонної школи.

Ключові слова: клас саксофону, науково-методична та виконавська діяльність, концерти, західні саксофоністи, саксофонна школа Китаю.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-10-25

Номер

Розділ

Музичне мистецтво