DOI: https://doi.org/10.15391/snsv.2015-3.009

Стан та проблеми фізичного виховання в обласних загальноосвітніх навчальних закладах

Маргарита Анатоліївна Мамешина, Ірина Павлівна Масляк

Анотація


Мета: вивчити стан та проблеми фізичного виховання в обласних загальноосвітніх навчальних закладах. Матеріал і методи: у дослідженні приймало участь 29 вчителів фізичної культури м. Ізюм та Ізюмського району Харківської області. Використовувались наступні методи: теоретичний аналіз і узагальнення наукової літератури, опитування, математична статистика. Результати: встановлено, що більшість вчителів не зовсім задоволені ставленням учнів до процесу фізичного виховання, схильні до проведення відокремлених занять за гендерною ознакою, оцінюють здоров’я та рівень фізичної підготовленості учнів як «середній», вважають необхідним здійснення контролю за розвитком рухових здібностей та вказують на гостру нестачу комп’ютерних баз даних. Визначено, що у третині обласних загальноосвітніх навчальних закладах не здійснюється позакласна робота з фізичного виховання (можливо, через відсутність фінансування). Висновки: встановлено, що основними проблемами фізичного виховання в обласних загальноосвітніх навчальних закладах є гостра нестача фінансування та недостатня матеріально-технічна спортивна база.


Ключові слова


фізичне виховання; загальноосвітні навчальні заклади; стан; проблеми

Повний текст:

PDF PDF (English)

Посилання


Bala T. M., Maslyak І. P. Moloda sportivna nauka Ukraіni [Young sports science Ukraine], Lvіv, 2011, Vol. 15, iss. 2, p. 10–15. (ukr)

Bala T. M., Maslyak І. P. Sportivniy vіsnik Pridnіprov’ya [Sports Bulletin Dnieper], Dnіpropetrovsk, 2011, vol. 2, p. 21–23. (ukr)

Visilkova O. Fіzichne vikhovannya v shkolі [Physical education in school], 2007, vol. 5, p. 30–33. (ukr)

Krutsevich T. Yu. Metodichnі rekomendatsіі z kompleksnogo testuvannya fіzichnogo stanu shkolyarіv v umovakh fіzichnogo vikhovannya zagalnoosvіtnіy shkolі [Guidelines for complex testing of the physical condition of students in terms of physical education secondary school], Kiіv : Naukoviy svіt, 2006, 24 p. (ukr)

Krutsevich T. Yu. Upravleniye fizicheskim sostoyaniyem podrostkov v sisteme fizicheskogo vospitaniya : avtoref. d-ra nauk po FV i S [Management of the physical condition of adolescents in the system of physical education : doct. of sci. thesis], Kyiv, 2000, 44 p. (rus)

Kuzmenko I. O., Shesterova L. Ye. Slobozans’kij nauk.-sport. visn. [Slobozhanskyi science and sport bulletin], Kharkіv, 2009, vol. 1, p. 9–12. (rus)

Madeyskiy E., Kosiba G., Yavorskiy Ya. Teoriya i praktika fizicheskoy kultury [Theory and Practice of Physical Culture], 2013, vol. 6, p. 35–38. (rus)

Maslyak І. P., Mameshina M. A., Zhuk V. O. Slobozans’kij nauk.-sport. visn. [Slobozhanskyi science and sport bulletin], Kharkіv, 2014, vol. 6 (44), p. 69–72, dx.doi.org/10.15391/snsv.2014-6.013 (ukr)

Maslyak І. P. Teorіya ta metodika fіzichnogo vikhovannya [Theory and methods of physical education], Kharkіv, 2006, vol. 3, p. 5–8. (ukr)

Maslyak І. Moloda sportivna nauka Ukraіni [Young sports science Ukraine], Lvіv, 2006, Vol. 10, T. 1, p. 44–50. (ukr)

Muskharіna Yu. Yu., Babak V. V., Burov Yu. V., Chernobay S. O. Pedagogіka, psikhologіya ta mediko-bіologіchnі problemi fіzichnogo vikhovannya і sportu [Pedagogy, psychology and medical-biological problems of physical education and sport], 2013, vol. 12, p. 47–52. (rus)

Nazarkina N. I. Fizicheskaya kultura v shkole [Physical Culture in Schools], 2012, vol. 5, p. 24–25. (ukr)

Shesterova L. Е. Teorіya ta metodika fіzichnogo vikhovannya [Theory and methods of physical education], Kharkіv, 2003, vol. 2, p. 18–20. (ukr)


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


Copyright (c) 2015 (Irina Maslyak) Масляк Ірина Павлівна, (Margarita Mameshina) Мамешина Маргарита Анатоліївна

Creative Commons License
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution 4.0 International License.

This journal provides immediate open access to its content on the principle that making research freely available to the public supports a greater global exchange of knowledge