DOI: https://doi.org/10.15391/snsv.2016-1.012

Використання рухливих ігор у заняттях з дітьми, хворими на бронхіальну астму

Вікторія Сергіївна Полковник-Маркова, Ліана Вячеславівна Дугіна

Анотація


Мета: проаналізувати можливості використання рухливих ігор у реабілітації дітей, хворих на бронхіальну астму.

Матеріал і методи: вивчено сучасну наукову літературу, присвячену комплексному лікуванню та профілактиці бронхіальної астми у дітей.

Результати: виявлено високу частоту морфо-функціональних відхилень у дітей з бронхіальною астмою. Наведено класифікацію та приклади рухливих ігор, які можна використовувати для даного контингенту дітей.

Висновки: викладено результати сучасних досліджень, які свідчать про ефективність використання засобів фізичної реабілітації, зокрема, рухливих ігор.


Ключові слова


бронхіальна астма; фізична реабілітація; рухливі ігри

Повний текст:

PDF

Посилання


Bar-Or, O. & Rouland, T. 2009, Zdorovye detey i dvigatelnaya aktivnost. Ot fiziologicheskikh osnov do prakticheskogo primeneniya [Children's health and physical activity. From the physiological basics to practical applications]. Kyiv: Olimp. lit., 527 p. (in Russ.)

Geppe, N. A. 2012, [The urgency of the problem of asthma in children] Pediatriya [pediatrics]. No 3, pp. 76–82. (in Russ.)

Grigus, І. M. 2001, [Exercise tolerance in patients with mild persistent asthma during physical rehabilitation] Sportivna meditsina [Sport medicine]. No 1–2, pp. 115–119. (in Ukr.)

Ivanova, N. L. 2000, Fizicheskaya reabilitatsiya detey s bronkhialnoy astmoy v vozraste 7–12 let : dissertatsiya ... k. ped. nauk [Physical Rehabilitation of children with asthma in bronhyalnoy aged 7-12 years. PhD diss.]. Moskva, 144 p. (in Russ.)

Kuzina, Ye. N., Spivak, Ye. M., Mozzhukhina, L. I. & Sokolova, G. A. 2015, [Morphological and functional indicators of an organism of children with atopic asthma, in the period of clinical remission] Voprosy prakticheskoy pediatrii [Questions of Practical Pediatrics]. No 3, pp. 75–77. (in Russ.)

Baranov, A. A. 2005, Pediatriya [Pediatrics]. Moscow, pp. 36–81. (in Russ.)

Polkovnik-Markova, V. S. 2013, [Means therapeutic physical training in rehabilitation of children with asthma in the conditions of sanatorium] Slobozhanskii naukovo-sportyvnyi vіsnyk [Slobozhanskyi science and sport bulletin]. Kharkіv: KSAPC, No 3, p. 118–122. (in Ukr.)

Pomeshchikova, І. P. 2010, Vikoristannya fіzichnikh vprav ta іgor z m’yachem u fіzichnomu vikhovannі uchnіv іz vadami oporno-rukhovogo aparatu [The use of physical exercises and ball games in physical education of students with disabilities musculoskeletal]. Kharkіv: KhDAFK, 68 p. (in Ukr.)

Ryzhova, Ye. G. 2005, Kliniko-epidemiologicheskiy monitoring bronkhialnoy astmy u detey i alternativnyye podkhody k voprosu lecheniya, reabilitatsii, profіlaktiki : dissertatsiya … d. med. nauk [Clinical and epidemiological monitoring of asthma in children and alternative approaches to the treatment, rehabilitation, prevention. Doct. of sci. diss.]. Moscow, 228 p. (in Russ.)

Strashok, L. A. 2011, Zakhvoryuvannya organіv dikhannya u pіdlіtkіv [Respiratory diseases in adolescents]. Kharkіv: Nove slovo, pp. 118–150. (in Ukr.)

Chirkova, N. V. 2001, Fizicheskaya reabilitatsiya na sanatornom etape detey 5–6 let s bronkho-legochnymi zabolevaniyami (Bronkhialnaya astma i khronicheskiy bronkhit s astmaticheskim komponentom) : dis. ... kand. ped. nauk [Physical rehabilitation at a sanatorium stage children 5-6 years with broncho-pulmonary diseases (asthma and chronic bronchitis with asthmatic component). PhD diss.], Malakhovka, 120 p. (in Russ.)

Shakhlina, L. Ya. 2012, [Physical rehabilitation. Modern aspects] Pedagogіka, psikhologіya ta mediko-biologichni problemi fіzichnogo vikhovannya i sportu [Pedagogy, psychology, medical-biological problems of physical education and sport], Kharkiv, No 9, pp. 98–103. (in Russ.)


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


Copyright (c) 2016 Вікторія Сергіївна Полковник-Маркова, Ліана Вячеславівна Дугіна

Creative Commons License
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution 4.0 International License.

This journal provides immediate open access to its content on the principle that making research freely available to the public supports a greater global exchange of knowledge