DOI: https://doi.org/10.15391/snsv.2016-4.002

Новий методичний підхід для оцінки відеоматеріалу, що використовується при підготовці дзюдоїстів

Костянтин Ананченко, Олександр Хацаюк

Анотація


Мета: запропонувати новий методичний підхід для оцінки відеоматеріалу, що використовується при підготовці дзюдоїстів.

Матеріал і методи: у дослідженні проводилася оцінка відеоматеріалу, використовуваного в процесі підготовки дзюдоїстів. Опитано 23 майстри спорту України та майстри спорту міжнародного класу.

Результати: доведено гнучкість нового методичного підходу для оцінки відеоматеріалу. Методичний підхід передбачає використання унікального математичного апарату – методів парних порівнянь і розставляння пріоритетів. Він може бути використаний для оцінки відеофільмів для дзюдоїстів різного рівня майстерності, віку, фізичних параметрів, для індивідуальної підготовки окремих дзюдоїстів при коректному відборі параметрів порівняння.

Висновки: використання методичного підходу сприятиме підвищенню ефективності змагальної діяльності та тренерської роботи, дозволить дзюдоїстам досягти високих рівнів індивідуальної майстерності.


Ключові слова


дзюдо; дзюдоїст; відеоматеріал; змагальна діяльність; тренерська робота

Повний текст:

PDF

Посилання


Ananchenko, К., Perebeinos, V. (2012), “Formation of optimal technical arsenal of judo veterans”, Slobozhans'kij naukovo-sportivnij vіsnik, No 2, pp. 100-103. (in Ukr.)

Arziutov, G. (1999), Mnogoletnyaya podgotovka v sportivnyih edinoborstvah [Long-term preparation in single combats], NPU,Kiev, 410 p. (in Russ.)

Dahnovskiy, V., Rukavitsyin, B. (1989), Obuchenie i trenirovka dzyudoistov [Education and training of judo wrestlers], Flame,Minsk, 192 p. (in Russ.)

Yermakov, S. (2005), “Components of the quality of biomechanical research in sports”, Naukoviy chasopis NPU іm. Dragomanorva: naukovo-pedagogіchnі problemi fіzichnoї kulturi (fіzichna kultura і sport), No 2, pp. 92–101. (in Russ.)

Zhirnov, A., Bondar, A. (2011), Comparative analysis of the structure of sports training in rowing and rowing and canoeing, Pedagogika, psyxologiya ta medyko-biologichni problemy fizychnogo vyxovannya, No 7, pp. 25–28. (in Russ.)

Zaytseva M. (2010), “Methodological approach to the evaluation of visual material used in teaching courses «Aesthetics», «History of art»”, Materiály VI mezinárodní vědecko-praktická konference «Dny vědy – 201 (27 březen – 05 dubna 2010 roku). Díl. 18. Právní vědy. Historie. Filosofie. Politickě vědy, Praha, pp. 42–48. (in Russ.)

Parhomovich, G. (1993), Osnovyi klassicheskogo dzyudo [Fundamentals of classical judo], Ural Press LTD,Perm, 1993, 268 p. (in Russ.)

Trofimov, A. (2002), Kriterii otsenki i metodika podgotovki sudey po dzyudo: avtoref. kand. ped. nauk [Evaluation criteria and methodology for the training of judges in judo: PhD thesis],Moscow, 25 p. (in Russ.)

Tumanian, G. (2006), Shkola masterstva bortsov, dzyudoistov i sambistov : uchebnoe posobie dlya studentov vuzov [School of excellence wrestlers, judoists and Sambo wrestlers: a textbook for students of universities], Publishing center «Akademiya»,Moscow, 2006, 592 p. (in Russ.)

Shestakov, V., Eregina, S. (2008), Teoriya i metodika detsko-yunosheskogo dzyudo: ucheb.-metodich. posobie [Theory and methods of youth judo: training and methodical manual], OLMA Media Grupp,Moscow, 2008, 216 p. (in Russ.)

Yagello, V. (2001), “The development of strength abilities of school-age children who do and do not do sports”, Pedagogika, psyxologiya ta medyko-biologichni problemy fizychnogo vyxovannya i sportu, No 25, pp. 44–52. (in Russ.)


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


Copyright (c) 2016 Костянтин Ананченко, Олександр Хацаюк

Creative Commons License
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution 4.0 International License.

This journal provides immediate open access to its content on the principle that making research freely available to the public supports a greater global exchange of knowledge