DOI: https://doi.org/10.15391/snsv.2016-4.003

Біокінематичні характеристики техніки плавання кролем на грудях кваліфікованих плавців з наслідками дитячого церебрального паралічу

Василь Босько

Анотація


наслідками дитячого церебрального паралічу (ДЦП).

Матеріал і методи: аналіз та узагальнення даних науково-методичної літератури, відеозйомка, комп’ютерний відеоаналіз, методи математичної статистики.

Результати: представлено матеріали дослідження біокінематичних характеристик техніки плавання кролем на грудях спортсменів-інвалідів зі спастичною диплегією та геміпаретичною формою, які описують особливості техніки плавання інвалідів з наслідками дитячого церебрального паралічу.

Висновки: зафіксовано, що отримані результати біомеханічного аналізу рухів кваліфікованих плавців розширюють знання про закономірності рухових дій спортсменів з наслідками ДЦП. 


Ключові слова


біокінематичні характеристики; техніка плавання; кроль на грудях; спастична диплегія; геміпаретична форма; дитячий церебральний параліч

Повний текст:

PDF

Посилання


Aikin, V. A. (1997), Obshchie zakonomernosti differentsirovannogo obucheniya biomekhanicheskim elementam tekhniki plavaniya v vozraste 7–17 let: avtoref. dis. d-ra. ped. nauk [General patterns of differential training of the biomechanical elements of swimming technique in age of 7–17 years: doct. of sci. thesis], Omsk, 260 p. (in Russ.)

Ashanin, V. S., Petrenko, Yu. I., Basenko, Ye. V. & Pugach, Ya. I. (2012), "Indirect assessment methods of biokinematic characteristics in hardcoordinated movements", Slobozhans’kii naukovo-sportyvnyi vіsnyk, No 5, Vol 1, pp. 81-86. (in Russ.)

Bosko, V. M. (2015), "Features of motor disorders of children with cerebral palsy and their influence on the learning of motor skills", Materialy ХV mizhnar. naukovo-prakt. konf. molodykh uchenykh: Suchasni problemy fizychnoho vykhovannia i sportu riznykh hrup naselennia [Materials XV Intern. scientific-practical conference young scientists, Modern problems of physical education and sport among different population groups], April 23-24, Sumy, pp. 15-19. (in Ukr.)

Briskin, Yu. A. (2007), Teoretiko-metodicheskie osnovy sporta invalidov kak sostavlyayushchey mezhdunarodnogo olimpiyskogo dvizheniya: avtoref. dis. d-ra nauk po fiz. vosp. i sportu [Theoretical and methodological foundations of sport for disabled people as part of the international Olympic movement: doct. of sci. thesis]. K, 44 p. (in Russ.)

Bulgakova, N. Zh. (2001), Plavaniye [Swimming], FiS, Moscow, 400 p. (in Russ.)

Kleshnev, V. V. (2005), "Speed ratio analysis method, tempo and pitch when the locomotion in water", Plavaniye [Swimming], Plavin, SPb., T. 3, pp. 74–78. (in Russ.)

Kohut, I. O. (2016), Sotsialno-humanistychni zasady rozvytku adaptyvnoi fizychnoi kultury v Ukraini (na materiali adaptyvnoho sportu): avtoref. dis. d-ra nauk z fiz. vykh. i sportu [Socio-humanistic foundations of development of adaptive physical culture in Ukraine (based on the adaptive sports material): doct. of sci. thesis], K, 44 p. (in Ukr.)

Pogrebnoy, A. I., Skrynnikova, N. G. & Arishin, A. V. (2007), "Formation of rational swimming technique in view of individual structure of asymmetry", Nauchno-metodicheskiy zhurnal: Fizicheskaya kultura: vospitanie, obrazovanie, trenirovka, No 5, pp. 70-73. (in Russ.)

Tomenko, O. A. (2000), Navchannia plavanniu ditei-invalidiv z ushkodzhenniamy oporno-rukhovoho aparatu z vykorystanniam metodiv kontroliu: avtoref. dis. kand. nauk z fiz. vykh. i sportu [Swimming lessons for disabled children with injuries of musculoskeletal system with use of control methods: PhD diss.], Lutsk, 14 p. (in Ukr.)

Prins, J. & Murata, N. (2008), "Kinematic analysis of swimmers with permanent physical disabilities", International journal of aquatic research and education, No 2, pp. 330-345.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


Copyright (c) 2016 Василь Босько

Creative Commons License
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution 4.0 International License.

This journal provides immediate open access to its content on the principle that making research freely available to the public supports a greater global exchange of knowledge