DOI: https://doi.org/10.15391/snsv.2016-4.022

Вплив технології формування навичок здорового способу життя на зміни фізичної активності студентів

Лідія Щур, Ірина Грибовська, Вікторія Іваночко

Анотація


Мета: визначити вплив технології формування навичок здорового способу життя на фізичну активність студентів.

Матеріал і методи. У дослідженні брали участь 90 студентів ІІІ курсу спеціальності «Образотворче та декоративно-ужиткове мистецтво» Львівської національної академії мистецтв. Використовувались наступні методи: теоретичний аналіз і узагальнення даних наукової та методичної літератури, соціологічні методи (анкетування), методи математико-статистичної обробки даних.

Результати: виявлено, що оптимізація процесу формування навичок здорового способу життя можливе за умови логічного поєднання у програмі фізичного виховання теоретичної, методичної і практичної компоненти; з’ясовано, що зміст дисципліни «Фізичне виховання» у вищих навчальних закладах мистецького спрямування повинен сприяти формуванню відповідних умінь і навичок, які сприятимуть правильному фізичному самовдосконаленню студентів. Визначено, що у студентів експериментальної групи відбулися позитивні зрушення по всіх характеристиках, що вивчалися.

Висновки: доведено, що для студентів спеціальності «Образотворче та декоративно-ужиткове мистецтво» новостворена технологія здоров’язбережувального навчання є більш ефективною, ніж традиційна.


Ключові слова


здоровий спосіб життя; фізична активність; студенти; технологія

Повний текст:

PDF

Посилання


Amosov, N. M. (2002), Jenciklopedija Amosova. Algoritm zdorov'ja. Chelovek i obshhestvo [Encyclopedia by Amonosov. Health algorithm.Human and society], Stalker, Doneck. (in Russ.)

Baronenko, V. A. & Rapoport, L. A. (2003), Zdorov'e i fizicheskaja kul'tura studenta [Students health and physical education]: Ucheb. posobie dlja studentov uchrezhdenij sred. prof. obrazovanija, obuchajushhihsja po gruppe spec. 0300 "Obrazovanie", Al'fa-M, Moskva. (in Russ.)

Berezka, S. M. (2001), “The theoretical and methodical knowledge of students of discipline "Physical Education"”, Pedagogika, psy`xologiya ta medy`ko-biologichni problemy` fizy`chnogo vy`xovannya i sportu, No 1, pp. 12-14. (in Ukr.)

Brajko, N. I. & Ignatenko, N. V. (2015), “Motor activity as a means of rehabilitation students”, Naukoviy chasopis NPU іm. Dragomanorva: naukovo-pedagogіchnі problemi fіzichnoї kulturi (fіzichna kultura і sport). No 12, pp. 22-25. (in Ukr.)

Zavy`divs`ka, N. N. (2014), “The main features of formation of general physical health education of students in terms of healthy education”, Slobozhans'kij naukovo-sportivnij vіsnik, No 1(39), pp. 37-42. (in Ukr.)

Krucevy`ch, T. & Nesterenko, О. (2004), “The ratio of students to the subject "physical education" in higher education”, Sporty`vny`j visny`k Pry`dniprov'ya, No 7, pp. 57-59. (in Ukr.)

Krucevy`ch, T. & Marchenko, O. (2008), “Formation physical culture of students in a system of higher education”. Teoriya i metody`ka fiz. vy`xovannya i sportu, No 2, pp. 78-81. (in Ukr.)

Kuznecova, Z. M. & Simakov, J. P. (2007), “The historical preconditions of formation a physical education”, Pedagogiko-psihologicheskie i mediko-biologicheskie problemy fizicheskoj kul'tury i sporta, No 5, available at : http://journals.tsu.ru/vestnik/&journal. (in Russ.)

Shhur, L. R., Hribovskaya, I. B., Ivanochko, V. V., Muzy`ka, F. V. & Zavy`divs`ka, N. N. (2014), “To the Problems of physical health education of students”, Naukoviy chasopis NPU іm. Dragomanorva: naukovo-pedagogіchnі problemi fіzichnoї kulturi (fіzichna kultura і sport), No 11(52)14, pp. 149-153. (in Ukr.)

Hribovskaya, I., Danylevych, M., Ivanochko, V. & Shchur, L. (2015), “Organizational conditions of healthy lifestyle promotion for arts students”, Journal of Physical Education and Sport, Vol. 15 (2), Art. 34. P. 218-224.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


Copyright (c) 2016 Лідія Щур, Ірина Грибовська, Вікторія Іваночко

Creative Commons License
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution 4.0 International License.

This journal provides immediate open access to its content on the principle that making research freely available to the public supports a greater global exchange of knowledge