Структурні компоненти та етапи формування іміджу молодого педагога у процесі професійної діяльності
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2017-36.%25pКлючові слова:
молодий педагог, імідж молодого педагога, професійні якості, професійні компетенції.Анотація
Розглянуто
важливість формування правильного іміджу молодих педагогів як од-
ного із провідних компонентів професійної складової компетенцій спе-
ціаліста високої кваліфікації.
Розкрито семантику поняття «імідж», його складові та етапи фор-
мування іміджу молодого педагога. А також виділено групи професій-
но-комунікативних умінь педагога.
Доведено, що проблема іміджу педагога стає актуальною тому, що
розвиток об’єкт-суб’єктних відносин в рамках особистісно-орієнтова-
ного виховання сприяє підвищенню ролі тих сторін особистості, які не
були раніше цілеспрямовано сформовані.
Виявлено, що створення позитивного іміджу – складна категорія,
яка вимагає пошуку оптимальних шляхів його досягнення.
Зроблено висновок, що формувати свій імідж молодому педагогу
необхідно значно прискіпливіше, ніж спеціалістам інших професій.
Посилання
Бушуева Т.Н. Формирование имиджа спортивного тренера как фактора результативности соревновательной деятельности : автореферат дисс. по специальности 13.00.04 / Т.Н. Бушуева. – Челябинск, 2007.
Добролюбов Н. А. Чтобы в воспитании господствовала разумность / Н. А. Добролюбов // Избранные педагогические высказывания. – М., 1936.
Зінченко В. Імідж учителя, або психологія одягу / В. Зінченко // Відкритий урок: Розробки. Технології. Досвід. – 2008. – № 4. – С. 85–86.
Калюжный А.А. Психология формирования имиджа учителя / А.А. Калюжный. – М. : Гуманитар. изд. центр ВЛАДОС, 2004. – 222 с.
Кононенко А. А. Психологические составляющие индивидуального имиджа современного педагога : дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / А. А. Кононенко; Одесский национальный ун-т им. И.И.Мечникова. – О., 2002. – 198 с.
Панфилова А. П. Имидж делового человека / А. П. Панфилова. – СПб. : ИВЭСЭП, Знание, 2007. – 490 с.
Петрова Е.А. Имиджелогия: современное состояние и перспективы развития в России / Е.А. Петрова // Имиджелогия: современ-ное состояние и перспективы развития: материалы Первого международного симпозиума «ИМИДЖЕЛОГИЯ –
» / под ред. Е.А. Петровой. – М., 2003. – С. 27–31.
Шепель В. М. Имиджелогия: секреты личного обаяния / В. М. Шепель. – Москва: Народное образование, 2002. – 322 с.
Щербакова Т. Н. Профессиональный имидж современного учителя иностранного языка / Т. Н. Щербакова // Теория и практика образования в современном мире: материалы II междунар. науч. конф. – 2012. – С. 200–203.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.