Міжособистісні взаємини викладача і студента у процесі академічної підготовки

Автор(и)

  • Dorota Jankowska

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2014-23.%25p

Ключові слова:

міжособистісні взаємини, оцінки, тест незакінчених речень, співпраця, співтворчість, партнерство, студент, викладач.

Анотація

У статті розкрито результати емпірич-
ного дослідження оцінок студентами своїх міжособистісних взаємин з
викладачами. Дослідження проведено серед студентів 1-го, 3-го, 5-го ро-
ків навчання семи педагогічних вишів Польщі. Дослідженням охоплено
1550 осіб. Було застосовано такий метод, як тест незакінчених речень.
Встановлено, що більшість сучасних студентів очікує доброзичливої
атмосфери, допомоги і підтримки з боку компетентних і чуйних викла-
дачів. Оцінки студентами реальних взаємин свідчать про їх незадоволе-
ність домінуванням статусних, формальних стосунків із викладачами,
вказують на дефіцит співтворчості. Міжособистісні взаємини виклада-
чів і студентів, які сприяють процесу навчання, повинні спиратись на
співпрацю, партнерство, позитивні емоції, вихід за межі формальних
рольових позицій.

##submission.downloads##

Як цитувати

Jankowska, D. (2019). Міжособистісні взаємини викладача і студента у процесі академічної підготовки. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (23). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2014-23.%p