Психолого–педагогічні умови удосконалення підготовки майбутніх фахівців соціономічних професій
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-14.%25pКлючові слова:
Психолого-педагогічні умови, підготовка, майбутні фахівці соціономічних професій, формування особистості.Анотація
Стаття розкриває актуальну проблему психолого педагогічних умов
удосконалення підготовки та розвитку особистості майбутніх фахівців
соціономічних професій, яка передбачає цілеспрямовану і наполегливу
працю всіх викладачів. Психологічні засади постають неодмінною умовою
ефективної підготовки спеціалістів у відповідності з перспективою їх
професійного становлення. Успіх забезпечується точним знанням цілей
та завдань виховання, уважним обліком закономірностей, які визначають
формування поглядів, переконань, культурних цінностей особистості,
вибором ефективних методів і засобів навчання та виховання.
Посилання
Вербицький А.А. Активное обучение в высшей школе:
контекстный подход /А.А.Вербицький. – М., 1991. – 211 с.
Гальперин П.Я. Основные результаты исследований по
проблеме “Формирование умственной деятельности и поня
тий” /П.Я.Гальперин. – М.: Изд во Моск. гос. ун та, 1965. –
с.
Дидактика профессионального обучения. Методические
письма /Сост. проф. д –р Д. Гернич. – Берлин.: Фергаг. Техник,
– Т. 2. – 272 с.
Дьяченко М.И. Психология высшей школы: Учеб. пособие для
вузов. – 2 е изд., перераб / М.И.Дьяченко, Л.А.Кандыбович. –
Мн., 1981. – 383 с.
Журавлев В.И. Явления переориентации в жизненных планах
поступающих в вузы /В.И.Журавлев//Высшее образование в
жизненных планах молодежи. – М.: Просвещение, 1975. –
С. 91 92.
Леонтьев А.Н. Деятельность. Сознание. Личность / А.Н.Леон
тьев. – М., 1975. – 326 с.
Петровский В.А. К проблеме активности личности в по
знавательной деятельности /В.А.Петровский //Проблемы
коммуникативной и познавательной деятельности личности:
Межвуз. сб. – Ульяновск, 1981. – С. 98–120.
Просецкий П.А. Психологические особенности адаптации
студентов к условиям обучения в вузе /П.А.Просецкий//
Комплексная проблема профориентации, адаптации и повы
шение квалификации кадров. – Минск, 1976. – С. 124 136.
Рубинштейн С.Л. Основы общей психологии / С.Л.Ру
бинштейн. – СПб: Питер Ком, 1999. – 720 с.
Талызина Н.Ф. Пути и проблемы управления познавательной
деятельностью человека /Н.Ф.Талызина// Теоретические
проблемы управления познавательной деятельностью чело
века. – М.: Изд во Моск. гос. ун та, 1975.– С. 154 –168.
Талызина Н.Ф. Управление процессом усвоения знаний /
Н.Ф.Талызина. – М.: Изд во Моск. гос. ун та, 1975. – 343 с.
Шавир П. А. Психология профессионального самоопределения
в ранней юности /П.А.Шавир. – М., 1981. – 95 с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.