Використання тренінгу в процесі комунікативної підготовки вчителя

Автор(и)

  • Л.В. Дзюбко

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-11.%25p

Ключові слова:

тренінг, дезадаптація, каузальна атрибуція.

Анотація

У статті запропоновано програму і описано результати тренінгу,
спрямованого на подолання (попередження) неусвідомленого використання
вчителями і шкільними психологами негативної каузальної атрибуції під
час спілкування з дітьми, на формування вмінь і навичок довільного
використання гуманістичноорієнтованого спілкування з дитиною вже з
перших днів її систематичного шкільного навчання.

Посилання

Асмолов А.Г. Практическая психология как фактор кон

струирования образовательного пространства личности /

А.Г.Асмолов // Психология с человеческим лицом: гума

нистическая перспектива в постсоветской психологии. – М.:

Смысл, 1997. – С. 239–248.

Бондаренко О.Ф. Мовні засоби впливу в комунікативній

діяльності вчителя / О.Ф.Бондаренко // Мовознавство. – 1978. –

№3. – С. 37– 42.

Бондаренко А.Ф. Важный аспект реализации оптимальных

методов обучения / А.Ф.Бондаренко // Советская педагогика. –

– №1. – С. 68 – 79.

Бондаренко А.Ф. Формирование педагогических речевых умений

(Из опыта коммуникативной подготовки учителя младших

классов) / А.Ф. Бондаренко // Советская педагогика.– 1982. –

№3. – С. 120–126.

Дзюбко Л.В. Социальные предпосылки школьной дезадаптации

младших школьников в современных условиях / Л.В.Дзюбко //

Психологія на перетині тисячоліть. Зб. наук. праць учасників

П’ятих Костюківських читань: В 3 т.– К.: Гнозис, 1998. – Т.1. –

С. 387–394.

Дзюбко Л.В. Феномен ранней школьной дезадаптации глазами

учителя и родителя / Л.В.Дзюбко // Матеріали 3 Харківських

Міжнар. психол. читань “Особистість і трансформаційні процеси

в суспільстві. Психологопедагогічні проблеми сучасної

освіти”. – Вип.3. –Харків: Харків. держ. унт. – 1999. – С. 37–

Дзюбко Л.В. Рання шкільна дезадаптація: обгрунтування

гіпотези (експериментальне дослідження) / Л.В.Дзюбко //

Педагогіка і психологія. – 1999. –№1(22). – С. 111–122.

Зайцева Т.В. Теория психологического тренинга. Психоло

гический тренинг как инструмент действия / Т.В.Зайцева. –

СПб.: Речь, М.: Смысл, 2002. – 80 с.

Каган В.Е. Психогенные формы школьной дезадаптации /

В.Е.Каган // Вопросы психологии. – 1984. – № 4. – С. 89–95.

Кайрис Е.Д. Эмпатия как фактор педагогической проф

пригодности / Е.Д.Кайрис // Практична психологія і соціальна

робота. – 2001. – №8. – С.42 – 45.

Калмикова Л.О. Формування мовленнєвих умінь і навичок у

дітей: психолінгвістичний та лінгвометодичний аспекти/

Л.О. Калмикова // Навч. посіб. для студ. ВНЗ. – К.: НМЦВО,

– 300 с.

Келли Г. Процесс каузальной атрибуции / Г.Келли // Совре

менная зарубежная социальная психология. – М.: Издво МГУ,

– С. 127137.

Психологія мовлення і психолінгвістика: навчальний посібник

для студентів вищих навчальних закладів / Л.О.Калмикова,

Г.В.Калмиков, І.М.Лапшина, Н.В.Харченко; За pаг. ред.

Л.О.Калмиковіої. – К.: Переяслав – Хмельницький педаго

гічний інститут: вво “Фенікс” – 2008. – 235 с.

Технологии социальнопсихологических тренингов. – М.:

Редакционноиздательский центр Консорциума “Социальное

здоровье России”, 2001, – 208с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Дзюбко, Л. (2019). Використання тренінгу в процесі комунікативної підготовки вчителя. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (11). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-11.%p