Роль особистісної значущості знань у результативному навчанні фізики

Автор(и)

  • Т.П. Поведа
  • Р.А. Поведа

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-11.%25p

Ключові слова:

особистіста значущість знань, старшокласники, результативне навчання фізики, вимірники якості знань.

Анотація

У статті описано сутність особистісно орієнтованого навчання, яке
ґрунтується на використанні вимірників якості знань учнів в процесі
навчання фізики. Використання програм цільового характеру та задач,
диференційованих за рівнями=вимірниками, сприяє об’єктивізації
навчально=пізнавальної діяльності учня з фізики. За таких умов пізнавальна
діяльність учня спрямовується на досягнення певної цілі чи комплексу
цілей (навчальної, дидактичної, розвивальної, виховної), визначених для
кожної пізнавальної задачі та навчальної задачі з фізики, означеної
відповідним вимірником якості.

Посилання

Атаманчук П.С. Інноваційні технології управління навчанням

фізики / П. С. Атаманчук. – Кам’янець=Подільський : Кам’я=

нець=Подільський державний педагогічний університет,

інформаційно=видавничий відділ, 1999. – 174 с.

Атаманчук П.С. Управління процесом навчально=пізнавальної

діяльності / П. С. Атаманчук. Кам’янець=Подільський:

Кам’янець=Подільський державний педагогічний університет,

інформаційно=видавничий відділ, 1997. – 136 с.

Атаманчук П.С. Збірник задач з фізики / П. С. Атаманчук,

А. А. Криськов, В. В. Мендерецький / Під ред. П.С.Атаманчу=

ка. – К.: Школяр, 1996. – 304 с.

Бех І.Ю. Особистісно зорієнтоване виховання – нова освітня

філософія / І.Ю. Бех // Педагогіка толерантності. – 2001. –

№1.– С. 16=19.

Благодаренко Л.Ю. Методика застосування особистісно

орієнтованого навчання при проведенні занять з фізики /

Л. Ю. Благодаренко, Г. П. Грищенко, М І. Шут // Теорія та

методика навчання математики, фізики, інформатики: Збірник

наукових праць. Випуск 3: В 3=х томах. – Кривий Ріг: Ви=

давничий відділ НМетАУ, 2003. – Т.2: Теорія та методика

навчання фізики. – С. 22=25.

Піскун О., Конопляста О. Якісні задачі як один з етапів

особистісно орієнтованого навчання / О. Піскун, О. Конопляс=

та // Фізика та астрономія в школі. – 2002. – №5. – С.33=37.

Якиманская И. С. Технология личностно ориентированного

обучения в современной школе / И. С. Якиманская // Б=ка

журнала “Директор школы”. – М.: Сентябрь. 2000. – Вып.7. –

с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Поведа, Т., & Поведа, Р. (2019). Роль особистісної значущості знань у результативному навчанні фізики. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (11). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-11.%p