Роль особистісної значущості знань у результативному навчанні фізики
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-11.%25pKeywords:
особистіста значущість знань, старшокласники, результативне навчання фізики, вимірники якості знань.Abstract
У статті описано сутність особистісно орієнтованого навчання, яке
ґрунтується на використанні вимірників якості знань учнів в процесі
навчання фізики. Використання програм цільового характеру та задач,
диференційованих за рівнями=вимірниками, сприяє об’єктивізації
навчально=пізнавальної діяльності учня з фізики. За таких умов пізнавальна
діяльність учня спрямовується на досягнення певної цілі чи комплексу
цілей (навчальної, дидактичної, розвивальної, виховної), визначених для
кожної пізнавальної задачі та навчальної задачі з фізики, означеної
відповідним вимірником якості.
References
Атаманчук П.С. Інноваційні технології управління навчанням
фізики / П. С. Атаманчук. – Кам’янець=Подільський : Кам’я=
нець=Подільський державний педагогічний університет,
інформаційно=видавничий відділ, 1999. – 174 с.
Атаманчук П.С. Управління процесом навчально=пізнавальної
діяльності / П. С. Атаманчук. Кам’янець=Подільський:
Кам’янець=Подільський державний педагогічний університет,
інформаційно=видавничий відділ, 1997. – 136 с.
Атаманчук П.С. Збірник задач з фізики / П. С. Атаманчук,
А. А. Криськов, В. В. Мендерецький / Під ред. П.С.Атаманчу=
ка. – К.: Школяр, 1996. – 304 с.
Бех І.Ю. Особистісно зорієнтоване виховання – нова освітня
філософія / І.Ю. Бех // Педагогіка толерантності. – 2001. –
№1.– С. 16=19.
Благодаренко Л.Ю. Методика застосування особистісно
орієнтованого навчання при проведенні занять з фізики /
Л. Ю. Благодаренко, Г. П. Грищенко, М І. Шут // Теорія та
методика навчання математики, фізики, інформатики: Збірник
наукових праць. Випуск 3: В 3=х томах. – Кривий Ріг: Ви=
давничий відділ НМетАУ, 2003. – Т.2: Теорія та методика
навчання фізики. – С. 22=25.
Піскун О., Конопляста О. Якісні задачі як один з етапів
особистісно орієнтованого навчання / О. Піскун, О. Конопляс=
та // Фізика та астрономія в школі. – 2002. – №5. – С.33=37.
Якиманская И. С. Технология личностно ориентированного
обучения в современной школе / И. С. Якиманская // Б=ка
журнала “Директор школы”. – М.: Сентябрь. 2000. – Вып.7. –
с.
Downloads
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright
The Editorial Board has the full right to publish original scientific papers containing results of theoretical and experimental research works which are not currently subject to review for publication in other scientific editions. The Author shall transfer to the editorial board of the Collection the right to spread the electronic version of the paper, as well as the electronic version of the paper translated into English (for papers originally submitted in Ukrainian and Russian) by all kinds of electronic means (placement at the official website of the Collection, electronic databases, repositories etc).
The Author of an article reserves the right to use materials of the paper, without approval with the editorial board and the founders of this Collection: a) partially or fully, for educational purposes; b) for writing own dissertation papers; c) for preparation of abstracts, conference reports and presentations.
The Author of an article can place electronic copies of the paper (including the final electronic version downloaded from the official website of the Collection) at:
- personal web resources of all Authors (websites, webpages, blogs etc.);
- web resources of the institutions where the Authors are employed (including electronic institutional repositories);
- non-profit public access web resources (for example, arXiv.org).
But in all cases, it is obligatory to have a bibliographic reference to the paper, or a hyperlink to its electronic copy placed at the official website of this Collection.