Особливості труднощів при засвоєнні арифметичних задач молодшими школярами в нормі та з порушеннями психофізичного розвитку

Автор(и)

  • Л.І. Ружицька

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-11.%25p

Ключові слова:

арифметична задача, мислення, розвиток, розуміння, типи задач, формування.

Анотація

У статті розглядаються погляди науковців щодо особливостей
труднощів при засвоєні арифметичних задач молодшими школярами в
нормі та з порушеннями психофізичного розвитку.

Посилання

Актуальные проблемы методики обучения математике в

начальных классах / Под ред. М. Моро, А. Пышкало. – М.:

Просвещение, 1977. – 342 с.

Бантова М.О. Методика викладання математики в початкових

класах / М.О.Бантова. – К.: Вища школа, 1982. – 288 с.

Король Я.А. Практикум з методики викладання математики в

початкових класах / Я.А.Король. – Тернопіль: Мандрівець,

– 136 с.

Маркова А.А. Формирование мотивации обучения в школьном

возрасте / А.А.Маркова. – М.: Педагогика, 1983. – 124 с.

Менчинская Н.А. Очерки психологии обучения арифметике. Изд.

&е, переработ / Н.А.Менчинская. М.: Учпедгиз, 1950. – 119 с.

Методика викладання математики в молодших класах:

навч.посібник/М.В. Богданович, М.В. Козак, А.Я. Король. –

К.: А.С.К., 1998. – 352 с.

Методика начального обучения математике / Под общ. ред.

А.А. Столяра, В.Л. Дрозда. – Мн.: Асвета, 1988. – 268 с.

Пентегова Г.А. Развитие логического мышления на уроках

математики / Г.А. Пентегова// Нач. школа. – 2000. – №11. –

С. 74.

Пчолко О.С. та ін. Математика у 3 класі: посібник для вчителів /

О.С.Пчолко. – К.: Рад. школа, 1975. – 160 с.

Сак Т.В. Застосування зразка у процесі формування мате&

матичних понять у дітей із затримкою психічного розвитку /

Т.В.Сак // Дефектологія. – 2001. – № 2. – С. 33&36.

Синьова Є.П. Тифлопсихологія: Підручник / Є.П.Синьова. –

К.: Знання, 2008. – 365 с.

Сорокин П.И. Занимательные задачи по математике. С ре&

шениями и методическими указаниями: пос. для детей 1&4 кл. –

М.: Просвещение, 1977. – 170 с.

Спеціальна методика викладання математики в допоміжній

школі: Курс лекцій. Частина 2 / Упорядники: О.В. Гаврилов,

О.М.Ляшенко, Н.І Королько. – Камянець&Подільський: ПП

Мошинський В.С., 2006. – 432 с.

Тарасун В.В. Особливості навчання математики молодших

школярів з порушеннями мовленнєвого розвитку: навчальний

посібник / В.В.Тарасун, Н.С.Гаврилова. – Кам’янець&По&

дільський: ПП Мошинський В.С., 2007. – 268 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Ружицька, Л. (2019). Особливості труднощів при засвоєнні арифметичних задач молодшими школярами в нормі та з порушеннями психофізичного розвитку. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (11). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-11.%p