Рефлексія – головний чинник у самопроектуванні професійного зростання фахівця

Автор(и)

  • І.М. Білецька

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-9.%25p

Ключові слова:

рефлексія, педагогічна діяльність, самооцінка.

Анотація

Професійний ріст викладача залежить від багатьох чинників. Одним
із них є розвиненість його рефлексії професійної діяльності. Яку ж роль
відіграє рефлексія в педагогічній діяльності, як її розвивати? Про це йтиме
мова у даній статті.

Посилання

Алексеев Н. Проектирования и рефлексивное мышление//

Развитие личности. – №2. – 2002. – С. 85 103.

Васьковская С.В. Психологические условия формирования

профессионального самопознания будущего учителя:

Автореф. дис... канд.. психол. наук. – 17 с.

Вязникова Л.Ф. Рефлексия и переживания как единый

психологический механизм изменения профессионального

сознания руководителей системы образования в процессе их

профессиональной подготовки// Мир психологии. – 2002. –

№4. – С 209 215.

Коржуев А.В., Попков В.А., Рязанова Е.Л. Рефлексия и

критическое мышление в контексте задач высшего обра

зования// Педагогика. – №1. – 2002. – С.18 22.

Ерохина Т.А. Ретроспекция научного знания в контексте

формирования у студентов умений рефлексии // Педа

гогические науки. – №4. – 2008. – С.22 26.

Сергеев И.С. Основы педагогической деятельности: Учебное

пособие. – СПб.: Питер, 2004. – 316 с.

Сластенин В.А Деятельностное содержание профессио

нально личностного развития педагога// Педагогическое

образование и наука. – №4. – 2006. – С.4 8.

Практическая психология для преподавателей. – М.:

Информационно издательский дом «Филинь», 1997.

Чёрный Е.В. Инициирования профессиональной рефлексии

у педагогов// Практична психологія та соціальна робота. –

№3. – 2002. – С. 1 4.

##submission.downloads##

Як цитувати

Білецька, І. (2019). Рефлексія – головний чинник у самопроектуванні професійного зростання фахівця. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (9). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-9.%p