Емпіричне дослідження психологічних особливостей емоційно–почуттєвого розвитку дітей старшого дошкільного віку

Автор(и)

  • Н.С. Славіна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-9.%25p

Ключові слова:

емоційно–почуттєва сфера, емоційно-почуттєвий розвиток старшого дошкільника, позитивні емоції, оптимістичні почуття, критерії та рівні емоційно-почуттєвого розвитку старших дошкільників.

Анотація

У статті розкривається методична база та основні етапи конста
тувального експерименту; виділяються критерії та рівні емоційно
почуттєвого розвитку старших дошкільників; аналізуються й по
рівнюються отримані кількісні дані щодо розподілу дітей за цими рівнями
у дошкільних навчальних закладах з традиційною навчально виховною
програмою та дошкільному навчальному закладі з особистісно орієн
тованим навчанням та вихованням.

Посилання

Котырло В.К. Роль дошкольного воспитания в форми

ровании личности / В.К.Котырло, Т.М. Титаренко. – К.:

Общество “Знание” УССР, 1977. – 48 с.

Кульчицька О.І. Розвиток емоцій у дошкільному віці /

О.І. Кульчицька. – К., 1997. – 37 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Славіна, Н. (2019). Емпіричне дослідження психологічних особливостей емоційно–почуттєвого розвитку дітей старшого дошкільного віку. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (9). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-9.%p