Емпіричне дослідження психологічних особливостей емоційно–почуттєвого розвитку дітей старшого дошкільного віку

Authors

  • Н.С. Славіна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-9.%25p

Keywords:

емоційно–почуттєва сфера, емоційно-почуттєвий розвиток старшого дошкільника, позитивні емоції, оптимістичні почуття, критерії та рівні емоційно-почуттєвого розвитку старших дошкільників.

Abstract

У статті розкривається методична база та основні етапи конста
тувального експерименту; виділяються критерії та рівні емоційно
почуттєвого розвитку старших дошкільників; аналізуються й по
рівнюються отримані кількісні дані щодо розподілу дітей за цими рівнями
у дошкільних навчальних закладах з традиційною навчально виховною
програмою та дошкільному навчальному закладі з особистісно орієн
тованим навчанням та вихованням.

References

Котырло В.К. Роль дошкольного воспитания в форми

ровании личности / В.К.Котырло, Т.М. Титаренко. – К.:

Общество “Знание” УССР, 1977. – 48 с.

Кульчицька О.І. Розвиток емоцій у дошкільному віці /

О.І. Кульчицька. – К., 1997. – 37 с.

How to Cite

Славіна, Н. (2019). Емпіричне дослідження психологічних особливостей емоційно–почуттєвого розвитку дітей старшого дошкільного віку. Collection of Research Papers "Problems of Modern Psychology", (9). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-9.%p