Чинники становлення життєво– професійних ціннісних орієнтацій майбутнього вчителя

Автор(и)

  • Н.П. Максимчук

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-8.%25p

Ключові слова:

ціннісні орієнтації, професійні цінності, життєві цінності, професійно-педагогічна спрямованість, професійне самовизначення.

Анотація

У статті розглядаються відмінності становлення основних життєвих і
професійних цінностей майбутніх вчителів в залежності від статі і
основного місця проживання в процесі навчання у вузі.

Посилання

Бех І.Д. Особистісно зорієнтоване виховання: Науково

метод. посібник. – К.: ІЗМН, 1998. – 204 с.

Бондар Н.Є. Формування особистісної репрезентації в

юнацькому віці: Дис. ... канд. психол. наук. – К., 1998. –

с.

Лисовский В.Т. Личность студента. – Л.: Изд во Ленин

градского ун та, 1974. – 184 с.

Максимчук Н.П.Психологічні особливості становлення

ціннісних орієнтацій майбутнього вчителя у процесі професійної підготовки: Дис. ...канд. психол. наук.–К.,

– 221 с.

Пасічняк Р.Ф. Психологічні особливості особистісного

самовизначення старшокласників. –К., 1999. – 16 с.

Пичурин В.В. Структура и динамика жизненной позиции

личности студента педвуза: Дис. ... канд. психол. наук. –

К., 1992. – 155 с.

Сохань Л.В. Жизненная программа личности: структура и

динамика жизненных целей // Жизнь как творчество. – К.,

– С.118 – 142.

Яремчук С.В. Формування професійно педагогічної спря

мованості майбутнього вчителя: Дис. ...канд. психол.

наук. – К., 1999. – 180 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Максимчук, Н. (2019). Чинники становлення життєво– професійних ціннісних орієнтацій майбутнього вчителя. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (8). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-8.%p