Творчий потенціал педагога як чинник успішної професійної діяльності
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-7.%25pКлючові слова:
творчість, творчий потенціал, творчі якості.Анотація
У статті розглядається творчість як чинник освоєння професійної
діяльності педагога. Полегшити вчителю пошук творчих, нестандартних
рішень проблем можуть евристичні методи (методи евристичних питань,
інверсії, емпатії, “мозковий штурм”, синектика та ін.). Для виявлення
творчих якостей пропонується “Діагностика творчого потенціалу”.
Посилання
Зязюн І.А. Сучасні технології професійної підготовки
особистості в умовах неперервної освіти / І.А.Зязюн //
Персонал. – № 5 (59). – 2000. – C. 113 117.
Туриніна О.Л. Психологія творчості у змісті підготовки
практичних психологів /О. Л. Туриніна // Персонал № 5
(59), 2000. – С. 66 77.
Маслоу А. Новые рубежи человеческой природы / Под общ.
ред. Г.А. Балла, А.Н. Киричука, Д.А. Леонтьева [пер. с
англ.]. – М.: Смысл, 1999. – 425 с.
Шевченко П.И. Подготовка студентов к профессионально
педагогическому творчеству / П.И. Шевченко, Б.Д. Кра
совский, И.С. Дмитрик. – К.: Наукова думка, 1992. –
с.
Хомич Л.О. Розвиток педагогічної творчості майбутнього
вчителя в сучасному освітньому процесі / Професійне
становлення особистості: проблеми і перспективи: Мате
ріали V міжнародної науково практичної конференції / Лідія
Хомич. – Хмельницький, 2009. – С. – 24 27.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.