Модель розвитку професійної ідентичності майбутніх педагогів

Автор(и)

  • А.М. Лукіянчук

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-7.%25p

Ключові слова:

професійна ідентичність, образ професійного “Я”, комунікативний компонент, емпатійний компонент, емоційно-вольовий компонент.

Анотація

У статті розглянуто основні підходи до визначення та вивчення
професійної ідентичності як проблеми підготовки майбутніх вчителів.
Автор зосереджує увагу на складових компонентах професійної
ідентичності. На матеріалах теоретичного аналізу проблеми у
вітчизняній та зарубіжній літературі розроблено модель розвитку
компонентної структури професійної ідентичності.

Посилання

Амонашвили Ш.А. Психологические основы педагогики

сотрудничества. Книга для учителя. – К.: Освiта, 1991. –

с.

Вікова та педагогічна психологія: Навч. посіб./ О.В.Скрип

ченко, Л.В.Долинська, З.В.Огороднійчук та ін. 2 ге вид. –

К.: Каравела, 2007. – 400 с.

Киколов А.И. Умственный труд и эмоции. – М.: Медицина,

– С.7 11.

Ковалев Б.И. Адекватность представлений педагогов о

понимании их учащимися // Общение и формирование

личности: Сб.науч.трудов. – Гродно, 1984. – 112 с. –

С.48–58.

Милерян Е.А. Эмоционально волевые компоненты на

дежности оператора //Очерки психологии труда опе

ратора. – М.: Наука, 1974. – С.5 83.

Роджерс К. К науке о личности //История зарубежной

психологии. Тексты. – М.: МГУ, 1986. – С. 200 231.

Сухомлинский В.А. Сердце отдаю детям. – К.: Радянська

школа, 1988. – 271 с.

Goldstein A.P., Michaels G.Y. Empathy development train

ing, consequence. New Jersey, London, 1985.–258 p.

##submission.downloads##

Як цитувати

Лукіянчук, А. (2019). Модель розвитку професійної ідентичності майбутніх педагогів. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (7). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-7.%p