Модель розвитку професійної ідентичності майбутніх педагогів

Authors

  • А.М. Лукіянчук

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-7.%25p

Keywords:

професійна ідентичність, образ професійного “Я”, комунікативний компонент, емпатійний компонент, емоційно-вольовий компонент.

Abstract

У статті розглянуто основні підходи до визначення та вивчення
професійної ідентичності як проблеми підготовки майбутніх вчителів.
Автор зосереджує увагу на складових компонентах професійної
ідентичності. На матеріалах теоретичного аналізу проблеми у
вітчизняній та зарубіжній літературі розроблено модель розвитку
компонентної структури професійної ідентичності.

References

Амонашвили Ш.А. Психологические основы педагогики

сотрудничества. Книга для учителя. – К.: Освiта, 1991. –

с.

Вікова та педагогічна психологія: Навч. посіб./ О.В.Скрип

ченко, Л.В.Долинська, З.В.Огороднійчук та ін. 2 ге вид. –

К.: Каравела, 2007. – 400 с.

Киколов А.И. Умственный труд и эмоции. – М.: Медицина,

– С.7 11.

Ковалев Б.И. Адекватность представлений педагогов о

понимании их учащимися // Общение и формирование

личности: Сб.науч.трудов. – Гродно, 1984. – 112 с. –

С.48–58.

Милерян Е.А. Эмоционально волевые компоненты на

дежности оператора //Очерки психологии труда опе

ратора. – М.: Наука, 1974. – С.5 83.

Роджерс К. К науке о личности //История зарубежной

психологии. Тексты. – М.: МГУ, 1986. – С. 200 231.

Сухомлинский В.А. Сердце отдаю детям. – К.: Радянська

школа, 1988. – 271 с.

Goldstein A.P., Michaels G.Y. Empathy development train

ing, consequence. New Jersey, London, 1985.–258 p.

How to Cite

Лукіянчук, А. (2019). Модель розвитку професійної ідентичності майбутніх педагогів. Collection of Research Papers "Problems of Modern Psychology", (7). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-7.%p