Психолінгвістичні аспекти навчання іноземної мови дорослої аудиторії

Автор(и)

  • Ю.М. Крилова-Грек

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2009-3.%25p

Ключові слова:

психолінгвістичні аспекти навчання іноземної мови, доросла аудиторія, сучасна методика навчання іноземної мови.

Анотація

У статті мова іде про особливості навчання іноземної мови
дорослої аудиторії. Автором висвітлюються психологічні, педа
гогічні та психолінгвістичні підходи у навчанні. Зокрема, увага
загострюється на недоліках сучасних методик навчання іноземної
мови та шляхах їх подолання. Автор висуває постулати, врахування
яких, на його думку, може значно підвищити рівень викладання
іноземної мови для дорослої аудиторії

Посилання

Артемов В.А. Психология обучения иностранным

языкам. – М., 1966.

Зимняя И.А. Психологические аспекты обучения

говорению на иностранном языке. – М.: Просве

щение,1985. – 160 с.

Ласер Ж. Реалии французской культуры на уроках

французского языка //Лингвострановедческий аспект

преподавания русского языка иностранцам / Ред.

Е.М. Верещагин, В.Г. Костомаров. – М., 1974. – С. 218.

Роджерс К., Фрейберг Д. Свобода учиться. – М.: Смысл,

– 527 с.

http://ec.europa.eu/education/languages/languages of

europe/doc137_en.htm

http://www.multikulti.ru/Strategy/info/Strategy_

info_234.html

##submission.downloads##

Як цитувати

Крилова-Грек, Ю. (2019). Психолінгвістичні аспекти навчання іноземної мови дорослої аудиторії. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (3). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2009-3.%p